Tohtia en kehtaa kaikkea mutta skodella venerantaan ja heti kiinni ku oli vain Honda lippis päässä, katsoivat mun vapautus lappua ja soittivat johonki. Missä kypärä on niin sanoin että kävin Raippaluodossa kaffeella ja jätin potan kotiin ja join tuoremehua kun jouduin oksentamaan. Busterilla saan ajaa ilman liivejä kunhan on näyttää ne lukitusta laatikosta, viimeksi näytin koiran hellyhansenia ku oli päällimmäinen ja se kelpasi. Sitten lupa viedä kaverin pienoiskivääri skodella, asian mukaisessa säilytys pussissa. Onko mulla lupa niin käskin katsomaan koneelta, ei näkynyt kuin riita mun lupavapaan piekkarin luvittamisesta jossa ei ole sarjanumeroa, sanoin että haulikon lupa+308 lupa kyllä riittää. Hetkinen näppäimistön kolinaa, miksi vien sen kaverille johon sanoin että otin pois ku sai aivoveren vuodon ja pelkäsin et ampuu itsensä. Syy oli kuulemma hyvä mutta miksi en vie autolla, tiedättekö onko mulla autoa käytössä. Sitten kävin katsastusmiehen kanssa ajelulla kun epälivät mun ajokykyä tuon kypärä vapautuksen takia, sanoin että mun omalla autolla jossa käsijarru todella toimii, no pieni lenkki ja sitten pyyntö peruuttaa tohon seinän viereen, sanoin että et ole tosissas ku tässä on peruutus tutka. Sanoin et 10 vai 5cm, osaan mä vaan autoa ajaa. Kysyin mennäänkö sisälle piirtämään kellon viisareita, olen kuulemma viisas mutta vittumainen mies.
Eikö poijaat nyt ole aihetta juoda puoli keissiä kaljaa, tässä on tässä vielä iltaa jäljellä. Kaverin läppäri räjähti kun päivitti win10, nyt jokin saaterin cordana ei toimi, käynnistä uudelleen ja koitamme korjata. Se on huomisen askare ja pieni mökkikeikka.