Kävin pörättämässa Hondan paatissa käyntiin, no jaksanut siinä istua vaikka on se Hondan ääni niinkuin parasta musiikkia. Jätin käymään ja hyppäsin skoden päälle syömää semmosen uutuuden jossa kaksi makkaraa sisällä ja ukossa virtaa ja paatissa 14.4 volttia eli satakoon nyt. Ajot paatilla on vähissä kun koiron selkä romuna, laitoin semmosen juoksunarun. Ei 51Kg Dopperi siinä pysy, metallinen kuristava panta hajoo säpäleiksi ja kunnon nahkapanta kuin pantais hirteen. Mulla on reppu jossa veneen navikaattori, nämä syvyys mittarit ja mun paukkuliivit, jos sen otan mukaan on koira kuin maansa myynyt. Voih, viimeistä kesää elää, vai mentäiskö vielä syksyyn. Lapseton mies ei parempaa kaveria saa, ei ikinä. Onneksi on 4 kpl kummilapsia ja niilläkin jälkikasvua, voimme ryöstaa tarpeen tullen lapsen. Yksi ehto on mulla eli pitää sanoa potalle ku tota vaipan vaihto kokemusta ei ole. Nyt on kummitytön Marvel siinä iässä ja pikkuveli Maverik just kastettiin, pian on iso isono enolla poikia onkimassa saaressa. Vavat oon jo ostanut eikä ilman pelastus liivejä tulla rantaan, paitsi jos uidaan kaksi kertaa mun ankkapoijun ympäri uinti kahesti. Minä valvon suoritusta, voikun kummipoikka itki ja haejoitteli