Kävin aamupäivällä heittään lenkin skodella, saakeli äkkiä kotiin ku vasemmasta puolesta rupesi tunto lähtemään. Nyt vasen jalka ei nouse kynnyksen yli, pohje turvonnut mutta ei sielä proppua ole. Kun oli niin alhaalla ei kärsinyt pitää, olo jees kun istun tässä johtajan tuolilla. Huomenna skodella uudestaan ja paan tiukat buustit jalkaan että patolokilla on hommaa riisua jos matka katkeaa, jos mies kuolee niin kahden pyörän päällä tai merellä. Onhan mulla jo jatkoaikaa reilusti ja sydän lääkkeet vein apteekkiin takas, kohta kaveri tulee hakemaan tietokoneen korjaukseen, kaikkeni teen että win10 saisi jäädä ja kykyni ei riitä pannaan seiska takaisin ja poistetaan heti pari päivitystä joka kymppiä pukkaa.
Eikö päivä tule näinkin täyteen, mitä raati on mieltä ? Hätäkö tässä kuivassa kaivossa, kaivosta tuli mieleen ku siskoni asuu mäen päällä ja kaivo ihan siinä tien vieressä, kannen avaa niin vesi on pari metriä korkeamalla kuin vieressä oleva tie. Korjasin pumpun että hepat saa vettä, siinä on hommaa viedä ämpärillä reilu 100M vettä. Sisko sai hyvää apua heppojen hoitoon ku antoi tyttärensä skootterin yhdelle tytölle jolla pääsee auttamaan. Mä olisin saanut skoden mutta jotain rajaa, se on pinkki ja mä ostin mustan jossa hivenen sinistä. Sisko kuuluu kerhoon jossa yksin huoltajien lapsia autetaan, mun haaste auttamiseen on voimassa. Toivon lisää auttajia, nyt näytetään SSS miesten hallitukselle että kyllä me pärjätään. Tyttö saa ilmaiset pensat ja skoden lisäksi 15€ per viikko, jakaa ilmaislehtiä ja säästää joka euron. Haluaa ostaa mopoauton, enonsa maksoi kortin ja mä lupasin 100€ jos auttaa vähän ratsastuksessa. Me kaikki voidaan auttaa, pienikin teko on suuri.