Nuin ne konneet korjaatuu ihan itekseen, kun vuan ei niihin kanssa hötkyile. 
Niin se vaan on että jokaisella moottorilla on sielunelämänsä ja sitä on kuunteleminen ja tulkitseminen hyvin tarkkaan tai muutoin on odotettavissa vaikeuksia 
Tällä metodilla minä oon mielestäni noiden kanssa menestyny vähintäänkin kohtalaisen hyvin 
Ne vaatii joskus pientä kouluttamista. Ensin kaikki voimasanat käyttöön ja pisteeksi päälle jatsaria kylkeen. Saakohan Pentin husqvarna korvausilmaa?
Ulukona avotaevaan alla minä sitä sillonnii revin, sillon kun se 242 :n ei lähteny pyörimään.
Niin että kyllä se korvaasilimoo sae, ei se siitä kiinni ollu.

Mutta luulen että se kuuli kun eilessäuamuna soetin yhelle kaverille, ja uhosin että ostan Jönkööpinkin, tae jonkun vastoovan uutuusmerkin sahan. Kyselin siltä kaverilta toeseen sahhaan, Huksvarna 240S vm. 1973 :een jo syttypuoloo ja kärkiä, oes sillä ollu niitä käätettynä, mutta kysympähän varalta tiältäkii:
Onko kellekkään jiäny semmosia uusija?
Huskin varosanumerot multa pitäs löytyvä, vuan suattashan siihen käävä Raketin, Partnerin tae Jonssereetinnii vastoovat, vuan kun ne on eri varaosanumeroella niin pitäs piästä vertaelemmaan.

Ps.
Jäe vielä kehumata että se 242 :n pelas kun enkeli, aenakii melekein täyvvet 1/2-tuntija pätkin sillä öylössäpäevänä rankoja.