Tiijä tuosta mikä siellä mahtaa olla, mutta niinhän se on, että kalianhakua arvostava pyörä on kyllä hyvä pyörä. Ihan hyvät kaverit myö jo ennenniin oltiin.
Kyllä näin on,pyörä on paras valita sen mukaan jos varman päälle haluaa pelata.
Mulla aikonaan oli semmonen auto joka keksi vaikka mitä metkuja jos oli Alkoon meno tiijossa.Eli soli yhtä jännitystä se reisu jo suunnitteluvaiheessa.Että kyllä näillä vehkeillä täytyy olla joku sielunelämä,sitä mieltä minä oon aina ollu.
Kerran muuten sitä edellisellä autolla kävi silleen että kaasuvaijeri katkes risteykseen ja ylämäkeen liikennevaloista kun otin hyvän lähdön Porvoossa.Ei siinä mitään,kello oli vasta 5 vaille sata ja jätin auton matkustajineen sinne valoihin ja juoksin lopun matkaa ja kerkesinkin juuri pitkään ripaan kun ovimies oli jo sitä sulkemassa.Se se viinanpiru teettää kaikenlaista..Kuinkahan kauan mulla sekin auto oli mutta ainoo kerta kun tielle jätti

Nykyjään ei tule viinakaupassa juuri käytyä mutta tuo vanha Honda on osoittautunu ihan luotsavehkeeksi kalianhakureisulla ainakin.KTM on semmonen vehe millen kuuna päivänä lähtis enää.
Noin 90 luvun alussa asuin Hyvinkäällä ja hyvä kaveri tuli töiden jälkeen kylään eikä mulla mitään tarjottavaa.Läksin äkkiä käymään kaupalla Kotarilla ja takasintullessa piti vähän näyttää kavereille viimesessä kurvissa kuinka tullaan pitkässä sladissa.
Se perhanan nappularengas tökkäs monttuun ja tempas vastaheittoon ja senjälkeen syöksyinkin junaradalle ja siihen se vauhti loppui kuin seinään.Pari pulloa meni rikki että jäi meille juotavaa,ei niitä ollu kun sixpäkki vain.Lekuriin myöhemmin arkena ja sanoi että menee itekseen ohi turvotus reidestä 2 vuoden sisällä viimeistään-mitään ei tarvii tehdä sille.
No siitä jäi elinikäinen vamma ja olin vasta 2013 syksyllä leikkauksessa,otettiin 3o cm pitkä pala pois sisältä(fascia lata)koska se aktivoitui uudelleen sen vuoden keväällä pyöräilykilpailussa.Viimeks tälläviikolla oli puhetta siitä kun olin työhaastattelussa.
Kuntouttavaan työtoimintaan pääsin että voidaan kokeilla mitä se kestää käyttöä.Että kyllä se jokapäivä muistuttaa kuten nytkin,saunan jälkeen oireilee lämmöstä hieman.
Niin mistäs olikaan puhe-siitä että ainakin wanhat autot ja tarpeeksi wanhat moottoripyörät kyllä osaa lukea ajatuksia ja niiden kanssa on paree vaan olla hyvissä väleissä