Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4509131 kertaa)

Marraskuu 28, 2014, 21:12:41 ip
Vastaus #4740

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Ei tullu erikoisia touhuttua päivällä, mutta nyt illalla savustin kaks kilosta nieriiää. Kerta soon ekaki. Saa nähä miten kävi. Pittää alakaa maistelleen.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Marraskuu 28, 2014, 21:29:32 ip
Vastaus #4741

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Ei tullu erikoisia touhuttua päivällä, mutta nyt illalla savustin kaks kilosta nieriiää. Kerta soon ekaki. Saa nähä miten kävi. Pittää alakaa maistelleen.
No ei se ainakkaan huonompi ole kuin lohi  :)  Hienompia kaloja mitä on.täällä etelässä kovin kallista vain..No Ruottista tulee joskus halpoja kyllä.

Marraskuu 28, 2014, 21:49:29 ip
Vastaus #4742

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Lohta (lahnaa) mekin rakkan vaimon (muija prkl) kanssa nautittiin ja shamppanajan (olvi) kera.
 Hyvää (ihan paskaa) oli ja puhuttiin samalla parisuhteesta (haistateltiin).
 Kaikki tuntuu olevan hyvin (päin persettä) ja otettiin vielä yhdet. (Hirveät perseet olalle ja oksennettiin lattialle)

Että jos joskus täälläpäin liikutte, niin tervetuloa käymään.  :) (Painukaa _ittuun!)

Semmosta meillä tänään.  ;) (Joka jesuiitan päivä !)

Vai mitensenyt oli....  8)
Ei oo toista huumori  Eeroa tässä foorumissa ei kä tuu  8)

Marraskuu 28, 2014, 21:57:39 ip
Vastaus #4743

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Joo, nuinhan se kutakuinki parisuhde kulukee. Kaikki mennee päin v..tua paitsi k..rpä.

Se on niinku siniaaltua. Ylämäki, alamäki, ylämäki, alamäki, vaan koskaan se ei mee positiiviselle puolelle. Enemmänki taittaa olla sykkivvää tasajännitettä, kylläkin nekatiivista semmosta.
Kahden pytyn loukussa.

Marraskuu 28, 2014, 22:23:45 ip
Vastaus #4744

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ruottalaista oli tämäkin. Tais olla 12,90 kilo. Kypsältä tuntu maistuvan.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Marraskuu 28, 2014, 22:35:58 ip
Vastaus #4745

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Ei oo toista huumori  Eeroa tässä foorumissa ei kä tuu  8)
[/quote]

Nojuu sen takii täällä jaksaa vielä roikkuakkin vaikka pärräily siisoni alkaa olla pian over  :)
Hyvät on jutut välillä ja kaveria pannaan halvalla  ;D

ps. noniin joku tyri edellisessä lainauksessa jo ton violetin palkin niin että se jäi tonne killuun ja Lassen jutut ei pysy ninsanotusti enää kehissä ;-)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2014, 22:39:06 ip kirjoittanut Hannu Hartikainen »

Marraskuu 28, 2014, 22:37:26 ip
Vastaus #4746

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Hyvät on jutut välillä ja kaveria pannaan halvalla

Yep,nyt kun se laki muuttui...Mennäänkö porukalla kylään???

Marraskuu 28, 2014, 23:03:15 ip
Vastaus #4747

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Hyvät on jutut välillä ja kaveria pannaan halvalla

Yep,nyt kun se laki muuttui...Mennäänkö porukalla kylään???

Jaa ketä mennään panemaan?
No sitä tietysti joka kaikista hanakimmin on painanut sitä antaa kaikkien kukkien kukkia nappia painanut ;)
Vai pystykö sitä painamaan useammin kuin kerran samasta iipee osoitteesta eli vääristämään tahallisesti äänestystulosta.
Minä en painanut niistä mitään,olin ihan neutraali sen asian suhteen.Eli vaihde on vapaalla,taitaa olla auto pihalla ainoa missä vaihde P-asennossa ;)

Marraskuu 29, 2014, 05:05:31 ap
Vastaus #4748

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Samaan lakiin voitaisiin kirjata homoille omat koulut,ratikkalinjat,terveydenhuolto,yleiset käymälät ym.

Missähän päen se tämä Jounin kylä tarkalleen sijaehtoo, eihän kyllään voe männä jos ei tiijä osotetta?
-pena-

Marraskuu 29, 2014, 08:40:10 ap
Vastaus #4749

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Jos nyt kerran vielä saa näistä kaloista jotain mainita,niin tässä ois semmosta herkkua mistä ei jokapoika tiedä mitään.
Rasvaa ja omegoita on enemmän kuin laki sallii ja näitä jos pistelee naamariin niin suvunjatkamispuuhat sujuu paremmin kuin hyvin.
Ihan suoraan ja niillä sanoilla kun en näköjään nyt saa sanotuksi niin jätän sen jollekkin jolla sana hallussa paremmin ;)

Paikallinen kalastaja(Ahvenkoskelainen) siis ottaa suurimmista lohista vatsa- ja leukaevät talteen ja savustaa ne.Sanoisin että ainoastaan joku 300kg Ruijanpallas savustettuna paloina menee tästä ohi.Mutta sellaiset on maailmasta jo kadonneet.Ne on pikkusinttejä nykyään,kait semmosta 60-80 kiloa korkeintaan.En ole nyt kysellyt aikoihin niin en tiedä.
Onhan se ollu liikkeellä semmonenkin uskomus että vahvan mieskunnon saa syömällä niitä eviä jotka on siinä kalan pakoputken paikkeilla  ;D
Simpukoista ja ostereista puhumattakaan.

Siinäkin meni sukupolven ajan aikaa ennenkuin viimesimmillekkin selvisi että Lappalaisten poronsarvijauhe oli silkkaa turistin kusetusta  :)

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2014, 08:42:59 ap kirjoittanut Hannu Hartikainen »

Marraskuu 29, 2014, 11:55:27 ap
Vastaus #4750

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä oon kuullu, että se poronsarvijauhon toimivuus ois ihan totta.

Sitä kun syöpi niin alakas kuulemma tekkeen jäkälää mieli.

Marraskuu 29, 2014, 11:57:16 ap
Vastaus #4751

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Niin ja impotenssiinkin se sarvi kuulema vaikuttaa. Impotenssiongelman tilalle vaan tullee kiinnitysongelma.

Marraskuu 29, 2014, 12:00:44 ip
Vastaus #4752

Harri Kauranen

• Vieras
Minä ton mersun bensapumpun releen kimpussa oon ollu.Kyl se taitaa olla,ettei sitä kannata edes alkaa tinaileen,vaan haalia jostain toinen tilalle.Tarvis vaan jostain löytää rele numero 002 545 0505 ja nelisylinteriseen autoon,yhdeksällä pinnalla.Jos sattuu oleen mersun releitä,et viittis vilkasta ja kilauttaa mulle 0405130173.Kuopiossa olis kuus kappaletta,mutta ne on kuopiossa.

Marraskuu 29, 2014, 12:14:51 ip
Vastaus #4753

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Minä ton mersun bensapumpun releen kimpussa oon ollu.Kyl se taitaa olla,ettei sitä kannata edes alkaa tinaileen,vaan haalia jostain toinen tilalle.Tarvis vaan jostain löytää rele numero 002 545 0505 ja nelisylinteriseen autoon,yhdeksällä pinnalla.
Näkyy olevan samanlaiset pinnit ku hehkureleessäkin(diesel).Mikä siitä on menny,avasitko kopan ?
Aikamoinen hintahaarukka ja näkyy olevan kallis osa niinkuin on se hehkurelekkin.Yhen semmosen olen korjannu vetämällä piuhat ohjaamoon ja nappihehku.Siinä ei ollu silminnähtävää vikaa joku elektroniikan komponentti menny ni ei voinu tehdä mitään.Ja omistaja halus napin.

Hinta 25$ + rahti 23$ Suomeen:  http://www.ebay.com/itm/Mercedes-Benz-W124-W126-Fuel-Pump-Relay-002-545-52-05-0025455205-/111398706868?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19efe15eb4

Marraskuu 29, 2014, 18:51:35 ip
Vastaus #4754

Harri Kauranen

• Vieras
Tulihan sinne releen sisään kurkattua,ei ollu tinauksissa mitään häikkää.Ei vaan aina lähde mepa käymään,kun tuut ajosta,vaan on sellanen sanotaan nyt tunti venattava,että rele jäähtyy.Ei se tee sitä,kuin silloin tällöin,mutta aina tietenkin silloin.