Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4511411 kertaa)

Marraskuu 29, 2014, 19:18:10 ip
Vastaus #4755

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mulla Camry rupes sammuilemaan sateella ja vaihdoin kaikki sytkäosat, siinähän puola virranjakajan päässä ja kiinteät sytytysjohtimet. Kaikki muut osat ui WD40 litkussa ja vika jatkui, meni vaihtoon tohon Mazdan rääpäleeseen ku viimeinen osa eli se joku boxi olis maksanut tonneja. Perskeles ku oli paras auto mitä mulla on ollut, oli tehoa ja mukavuutta. Kiva katsastaa ku aina konttorilla vaihtoivat pakokaasumittari ku mi tässä ny on. Rekisteriotteessa luki HUOM erittäin vähäpäästöinen, ostaessa emmin ja kävin korjaamolta kysymässä kuis usein se aktiivihiili takaisinkierto pitää vaihtaa, ei kuulemma yhteenkään.

Nyt ettinyt kutoskoneella automaatti farkkua, ei löydy eläkeläisen hinnoilla. Tuo elekroniikka rupiaa oleen tasoa ettei ilman tohtorin arvoa kannata edes konepeltiä nostaa.

Joulukuu 01, 2014, 06:20:34 ap
Vastaus #4756

Ismo Hakamäki

• Vieras
Mulla työkaveri, joka on tekniikan tohtori, ajelee Mondeolla, halpa pitää ja tohtorikin osaa korjata....
Ite oon toiminu 14v beaglen omaishoitajana viikon, tai no vaimo enempikin, Kyllä se on niin, ettei musta tämän kokemuksen perästä ihmishoitajaks olis. Vaikka eläinrakas olen ja koiraihmisiä ei meinaa hermo pitää, kun täytyy vahtia, ettei hän eksy, syä apulantaa, pasko sisälle jne.

Joulukuu 01, 2014, 11:14:55 ap
Vastaus #4757

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vappaapäivää pitämässä. Työttömänä väitöskirjan tekijänä oleminen on siitä hyvä pesti,
että voi pitää lomapäivän silloin kun huvittaa. Tässä hommassa ei nimittäin ole vastuussa
kellekään muulle kuin itselleen hommien etenemisestä. Saattaapa työvoimatoimistosta
tulla pahasti sanomista, jos liiaksi innostuu tutkimusta tekemään. Ensinnä siivosin kaappeja ja
hyllyjä, sitten korjasin vetolaatikon yhdestä lipastosta (pari vuotta meni suunnitellessa)
ja imuroinpa vielä. Tiskeihin en aio koskea, se jää sen toisen hommaksi.

Nyt voi hyvällä mielellä tehdä eväät, polkaista IC:n tulille ja lähteä Petäjävedelle
maisemareitin kautta Virtasen kanssa tarinoimaan. Miekkonen kehotti käymän
IC:llä kunhan saan sen liikenteeseen, ja alkusyksystä käydessä hän ei ollut paikalla.
Kahvit voisi pysähtyä keittelemään matkalla, ja evästämään. Petäjävedeltä matka
jatkuu tieliikennemuseolle talkoohommiin pariksi tunniksi. Kotona odottaa sitten
siivo kämppä.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Joulukuu 01, 2014, 18:40:12 ip
Vastaus #4758

Harri Kauranen

• Vieras
Tuli oikein tänään kiinnitettyä huomioo,aiemmin en niinkään.Tulin töistä hyvinkään kohdalla noin puoli viis ja tuli useampi mopo ilman valoja.Eikös tänäpäivänä niissäkin jonkinlaiset tuikut kuuluis olla ja puoli viis on jo aika hämärää.Kyl mä sen ymmärrän,että sillon kun mä olin mopoikäinen,ei niissä sillon valoja ollu,mutta nykyään.Siis tuli ainakin viis valoitta vastaan ja yksi jopa täysin pimeässä,siinä jokelantiellä.

Joulukuu 01, 2014, 20:40:06 ip
Vastaus #4759

Seppo Jääskeläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jos niillä oli energiansäästölamput  :D

Joulukuu 01, 2014, 21:22:56 ip
Vastaus #4760

Pekka Puoskari

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • naavaparta
On vähän tapahtumia täällä ylitorniolla Vuennonkoskella.

Moturipyörä lehtiä ja kirjoja olen katellut, niin ja Lynxin olen huoltanut.
Hyvin hörskähti tulille. Vaiheaskin öljyt tarkistin ja se oli siinä.

Kerkesin vielä huoltaa nuo lamput. Täällä on nyt niin että on kaksi pimeää vastakkain.
Tohottajat vielä kokeilin, hyvin tohisi.

Eukko ei tykännyt touhuiluista, pelkäs että paukahtaa koska bensan kanssa touhusin nuitten tohottajien kanssa.
Kaikki nämä minun tohottajat toimii bensalla, myös iso Vulcano jossa on n. 40 cm. sininen lieska.
Nämä tuossa kuvassa olevat ovat pieniä tohoja joilla voi esim. nuotion sytyttää.

Joelle ei tässä kosken kohdalla ole vielä mitään asiaa kelkan kanssa.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Joulukuu 02, 2014, 08:12:42 ap
Vastaus #4761

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onomatopoeettinen sana tuo "tohottaja".
Kommentteja uuninpankolta.

Joulukuu 02, 2014, 12:47:03 ip
Vastaus #4762

teuvo venäläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onomatopoeettinen sana tuo "tohottaja".
Kovin on sanan sepittämisen makuinen toi  onomatopoeettinen.   :P :P

Joulukuu 02, 2014, 13:02:27 ip
Vastaus #4763

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Minen nuista kaekista vierasperräesistä sanoesta sua selekoo,
mutta kyllä silimään särähti kun joku ilimotti tohhoo töhöttimenä.

Kyllä minustakkii kuvvoovampi nimi tuommosille on toho tae tohottaja, niinkun Salamukii sano. ::)
-pena-

Joulukuu 03, 2014, 18:05:32 ip
Vastaus #4764

Ismo Hakamäki

• Vieras
Tänään, eilen ja varmaan huomennakin.. :-[

Sama lape nyh..

Ja kesällä

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 03, 2014, 18:08:13 ip kirjoittanut Ismo Hakamäki »

Joulukuu 03, 2014, 18:41:04 ip
Vastaus #4765

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Tänään, eilen ja varmaan huomennakin.. :-[

Sama lape nyh..

Oletkos itte laittanu tuota konesaumattua paikalleen,entä kukas tekee noi jiirit ?
Minä olen vaan kattellu aina vierestä,kun muut tekee-ammattilaiset..

Joulukuu 03, 2014, 19:06:42 ip
Vastaus #4766

Ismo Hakamäki

• Vieras
Toi Juuselam Markku suasitteli pellimiestä Kurusta. Mää kun noista Perulaisista ymmärrä, nin otettiin Pinsiöstä (onkohan niilä vaan pillit?). Kyä seon ammattilaisten hommaa ja hianoo kattoo...tulee.

Joulukuu 03, 2014, 20:04:53 ip
Vastaus #4767

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Moro
Kyllähän noi pellit kurttuun saa itsekkin varsinkin jos on pikkasen hullu.Ressut tuvassa ja heristävä appi pääsevät sumppia pihistelemään sateensuojaan.Vahinko kun tuo Kuru Jylli pikavuoro ei kulje teidän ohi Sorvankylän kautta kuitenkin menee niin ei sinun kunnollinen tulli eikun pellimiehet pääse sillä kulkemaan.
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,Cresent mopo-63,NSU Sportmax Streetreplica

Joulukuu 03, 2014, 22:11:02 ip
Vastaus #4768

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Ei hätää. Mutala-Kalkku linjalla pääsee.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Joulukuu 04, 2014, 14:22:30 ip
Vastaus #4769

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
260 senttiset Järvisen Lapponiat kävin hakemassa. Kovin on vielä vihreä maa , pääseeköhän koko talvena kokeilemaan... Toki on aina Miedon Jussin esimerkki seurattavana jos ei valkoista näy.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.