Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4511975 kertaa)

Elokuu 23, 2014, 19:52:03 ip
Vastaus #4515

Seppo Jääskeläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Etsiskelin putin-juustoa ja maslaa Järvenpäästä. Ei löytynyt. Vein sitten kaverille rättärin lattiamatot. Ai niin, käväisinpä harrastemessuilla liikuntahallissa.

Elokuu 23, 2014, 21:24:07 ip
Vastaus #4516

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Reilu 700 km,äkäslompolosta,Norjan puolta Utsjoelle,ja ilta ajoa Tenon vartta :) Aamulla Norjaan,alkaa 3 viikko lapissa...
Eturengas näyttää aikas ???  kuntoselta.
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Elokuu 24, 2014, 10:38:54 ap
Vastaus #4517

Timo Riihimäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vanhoja puupaatteja kävin ihailemassa U:gissa. Tässä yks hieno 40-luvulta.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Elokuu 24, 2014, 11:22:53 ap
Vastaus #4518

Aarne Heino

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kaverin tontilla hyyryläisenä yritin myydä romppeita kuopion rompepäivillä; kauppa kävi huonosti.....muutama euro ja kastuneet vehkeet kun sadekuuro yllätti...

..oli varmaan liian halvat hinnat : alkuperäinen 1963 chevyn 250hp 327 cid imusarja valmiiksi hiekkapuhallettuna 5€...eikä kelpaa...  :(...no vaihdoin sen kaverilta pullonavaajaan niin ei tarvinnut sitä enää omaan talliin raahata.

Kuulin, että olis rompemyyjillä yleisesti noin 30% laskenut myynti tänä kesän...lama laittaa tarkkuutta rahan käyttöön.

Tuo on paha juttu, jos "vehkeet" ovat kastuneet.  :laugh:
Aarne Heino
kaikkien alojen amatööri

Elokuu 24, 2014, 20:33:45 ip
Vastaus #4519

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Utsjoki-Vardö-Utsjoki hyvässä +12-14 C säässä ja aurinko paistoi :)

Komeita noi puu veneet...

Elokuu 24, 2014, 21:04:36 ip
Vastaus #4520

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Näkyykin vene olevan ihan paremman luokan laite, nimittäin Chris Craft :)

Elokuu 25, 2014, 12:34:20 ip
Vastaus #4521

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Varastossa on lojunut jonkin aikaa rikkinäinen Canonin tulostin/monitoimilaite,innostuin aamusella puskamaan sen ja totesin että ompa monimutkainen laite.Pientä muoviosaa on aivan tuhottomasti,rullia,rattaita,hihnoja,elektroniikkaa suht vähän,ruuveja kourallinen,neljä sähkömoottoria,pohjalla jotain imeytysmattoa,peltiä lasia sun muuta härpäkettä.
Laite on hintaansa nähden tosi monimutkainen ja halpa,eihän ne muutamaa vuotta kauempaa tosin kestäkkään mutta mielenkiintoinen laite vaikken sen anatomiasta en mitään ymmärräkkään,kyllä nämä meidän harrastamat vehkeet on tähän nähden yksinkertaisia.
Pitäskö seuraava rikkoontuva tulostin laittaa jemmaan jos joku sadan vuoden päästä innostuu entisöimään sen vai keksiikö kukaan silloin että mikä kumma vekotin se tämä on.
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,Cresent mopo-63,NSU Sportmax Streetreplica

Elokuu 25, 2014, 16:38:08 ip
Vastaus #4522

erno jaakola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Holy smoke
Pari tuntia olin töissä ja sitten terveyskeskukseen tikkattavaksi 15 tikkiä pikkusormeen ja viikko saikkua

Elokuu 25, 2014, 18:21:56 ip
Vastaus #4523

Harri Kauranen

• Vieras
Joo pari tuntia töissä ja sirkkeli raapas  peukaloon.Olisin laittannu laastarin, mutta viereinen rakennus oli terveyskeskus, sieltä viikko saikkua.

Elokuu 25, 2014, 20:03:46 ip
Vastaus #4524

erno jaakola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Holy smoke
Pahapäinen sirkkeli ???

Elokuu 25, 2014, 20:08:43 ip
Vastaus #4525

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En mie, mut työterveyshoitsu, ompeleet pois, leikkaus haavasta :)

Elokuu 25, 2014, 21:47:28 ip
Vastaus #4526

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Utsjoella vettä sadellu,tänään Utsjoelta,Norjaan ja Tana bruhun,sieltä kohti Ifjordia,olipa kapeita teitä ja tiukkoja mutkia :)
Hienot maisemat :) sitten takas Suomeen ja Tuborgin kera palautumaan,oli tarjouksessa Uulansäästössä.
Hyvä kauppa auki joka päivä 21.00!
Aamusta yritys Kirkenesiin....
ja mökki varattu Levillä.

Elokuu 26, 2014, 23:39:54 ip
Vastaus #4527

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Olikohan se toessapäevänä kun minäkii kuulemma halusin käyvä hakemassa metästä kanttarellejä. Kun ne on niin hyviä. :-\

Otin pärekorin ja läksin tuarustammaan entiselle varmalle apajalle jossa niitä vajjaa 10 vuotta sitten kasvo. Sen minun kanttarellipaekan tuhos välillä mehtäkone ja taetava kuski, mutta nyt se oli jo kuitennii ottanu aeka mukavasti kasvillisuutta.
Semmosta rytteikköö, 2 - 2.5 metristä närettä, vähä pitempöö koevua, leppee, huapoo ja pajua, puoltoestametristä horsmoo ja siitä vähä lyhempee heinee.

Ja kun muapohja vielä oli kynnetty, nii joka toesella askeleella tipuin metriseen jontkaan, ja joka toesella piti kivuta sieltä ylös.
Joku mehtäelukkapesuekkii lähti eistä lentoon, mutta kun hiki valu silimiin etten nähny mittää, nii en suanu niistä selevee olivatko ne mehtoja vae oravia.

Enkähän minä ies löytäny koko paekkoo missä niitä sieniä ennen kasvo, vaekka miten yritin tähtiin mukkaan suunnistoo, nii oli maesema nyt eri näkönen. Parin tunnin harhaelun jäläkeen mulla oli korissa kaks huapasientä, toenen oli semmonen taskukellon taulun kokonen, ja toenen vähä pienenpi.

Aattelin että taejan pittee jonnii aekoo välijä ennenkun lähen uuvestaan kanttarellimehtään.  ::)

Tuon verran siltä paekalta löyty kertareissulla vahveroeta vielä jotakii 6 - 7 vuotta sitten.

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Elokuu 27, 2014, 07:33:59 ap
Vastaus #4528

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kanttarellit kun on ollu mökkiseudulla piilossa, niin aattelinpahan ihan kotnurkilla tallata mettälenkin, enkä turhaan tallonu.
 Eipä yhtään keltavahveroa, mutta tatteja täys muovikassillinen, ku en kehannu korin kanssa lähtee.
 Neljä tasollista silppua kuivuriin, joista 1 kokonainen pelkkiä herkkutatteja.

Voe mahoton että saa oivan keiton, tai piffin päälle kastikkeen, sitte talvemmalla.

Muuten ihan normipäivä.
 Sähköiskuja yrittäny välttää ja väistellä ja kai siinä joku on kotiinsa taas saanu toimivan koneen.
 Yrittäny vaikuttaa pätevältä ja olevinaan puhunu järkeviä.    Tiä onnistuko taas...
 Näkee sen sitte, soittavatko uudelleen....
 ... ja kohta sen niin välii, ku joku neuvo asiakaspalautteks sen -haistakaa _itt !...
    Kukaan enää kysele mitää....
Et sin voi Eero sanoa sitä, tai loppuu asiakkaat, mutta minä voin palautteeseen sanoa, kaiken kyselyn, puetaan se sitten minkä numeron normiin tai palvelun parantamiseen, perimmäinen tarkoitus on voiton lisääminen, mie olen senverran ehkä vanhanaikanen näitten suhteen, että pitäs riittää kun mie joskus jottain ostan vapriikista, miun ärhäkkyys johtuu siitä kun ne saavat miut raivon tilaan, mie haluaisin vaan ellää rauhassa kaikenlaisesta tuonlaisesta paskasta. Puhelimesta oon saanu karsittua kaikki pois, numero salaiseksi, ja tietojen luovutuskielto trafille ja maistraattiin, näillä pääsee jo pitkälle :)

Elokuu 28, 2014, 17:06:00 ip
Vastaus #4529

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Asentelin satellittivastaanottimeen terasen kiintolevyn, nyt mahtuu jokunen tunti HD tavaraa :)