Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4512930 kertaa)

Tammikuu 12, 2014, 00:35:01 ap
Vastaus #3945

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olin töisä. Oli häähumua ja sain hoivata vauvaa  :-* Ooppeli ei eellenkhään käynnisty. Siihen vissiin häätys ostaa uus startti. Josaki myythiin käytettyjä huollettuja startteja, mutta misäkhän se oli?

Tammikuu 12, 2014, 04:36:19 ap
Vastaus #3946

Arto Juntunen

• Vieras
Eilen oikeastaan... Jyväskylän rompetorilta löytyi MZ -korjauskäsikirja, Lada -lippis ja Konela -T-paita
eli ei ollenkaan turha reissu! Muttamutta, jo aamulla bussissa kuulin että Tikkakosken O-Baari (nimeä ei muutettu),
on lopullisesti lopettanut toimintansa. Prkl. :(
Seppo Rädyn sanoin: "Saksa on.....  eiku siis se toinen lausahdus: "Nyt ei auta kuin kunnon känni!"

-aju-
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2014, 04:50:10 ap kirjoittanut Arto Juntunen »

Tammikuu 12, 2014, 04:45:41 ap
Vastaus #3947

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Olin töisä. Oli häähumua ja sain hoivata vauvaa  :-* Ooppeli ei eellenkhään käynnisty. Siihen vissiin häätys ostaa uus startti. Josaki myythiin käytettyjä huollettuja startteja, mutta misäkhän se oli?
Kysäseppäs aluks vaekkapa nuilta:

http://www.hata-autosahko.com/category/59/starttimoottorit

www.motonet.fi/fi/haku
-pena-

Tammikuu 12, 2014, 10:11:37 ap
Vastaus #3948

Leo Valliovuo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Karmeessa flunssassa yrittänyt nukkua...heräsin sitten siihen kun tönäsin yöpöytää -> kaksi tablettia tippu lattialle ja näytöt rikki :'( Äsken tuli sitten pikaimuroitua koko talo, ettei koiruudet saa lasinpalasia tassuihin.

Emännän mersukaan (W203) ei lähe käyntiin - vetää ilmoja. Jokatalvinen ilmiö...saa polttoaineputket uusia näämmä joka vuosi - laatua? Ei oikein näin sairaana iskis tuonne pakkaseen mennä remppahommiin...tuuleekin prkle. >:( Paalata pitäis...

Tammikuu 12, 2014, 13:38:50 ip
Vastaus #3949

Tommi Sipilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Käteviä nuo huolletut startit. kesti volvossa alta kuukauven. Luulin ite että huonossa kunnossa kaapeli, mutta sattu mekaanikon vieressä temppuilemaan niin totes että moottori rikki... Seuraavasta lupasivat liikkeessä että ei oo huollettu vaan ihan uus

Kaippa nuo taitaa pääsääntösesti olla noita huollettuja mitä myyään ku yleensä ne haluaa sen vanhan vaihossa takasi.
Aim low and achieve your goals

Honda CX-500 1981
Tunturi Super Sport 1978 (ikuisuus projekti)

Tammikuu 12, 2014, 14:02:51 ip
Vastaus #3950

Harri Kauranen

• Vieras
Joo no mutta mulla meni kerran volvon laturi vajaa viikko.No sainhan mä sen takuuseen,mutta kyllä siitä oli vaivaa ja autokin seiso yhden ylimääräisen päivän,eikä niistä saannu mitään korvausta.

Tammikuu 12, 2014, 19:10:44 ip
Vastaus #3951

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Ulkoilupäivä,kiivettiin Los Pacosin sonnille.Hikinen urakka kun vielä eksyi pari kertaa("oikotiet,hah").Muutama kuvakin tuli räpsäistyä.Ekasta näkee miten iso raha peseta ennen oli ja toisesta saa arvata mikä toron ruumiinosa on kuvan keskellä???

[ylläpito on poistanut liitteen]

Tammikuu 12, 2014, 19:14:56 ip
Vastaus #3952

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Toi alemman kuvan arvoitushan on helppo selvittää, sehän lukee tuossa!
Pai tö vei!  ;D
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Tammikuu 13, 2014, 11:14:25 ap
Vastaus #3953

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Käteviä nuo huolletut startit. kesti volvossa alta kuukauven. Luulin ite että huonossa kunnossa kaapeli, mutta sattu mekaanikon vieressä temppuilemaan niin totes että moottori rikki... Seuraavasta lupasivat liikkeessä että ei oo huollettu vaan ihan uus

Kaippa nuo taitaa pääsääntösesti olla noita huollettuja mitä myyään ku yleensä ne haluaa sen vanhan vaihossa takasi.
Se vain on saatanallinen tuo hinta, 170 halvaisivat hatalla ja motonetisä yli 200.
Pomo meinas että mahtaa vain olla likanen koko startti, ko vain pakkasela temppuaa, häätys purkaa ja puhistaa, mutta ei siihen pääse kotioloisa käsiksi eikä muutenkhan huvita mithän tehjä tuola pakkasesa. Vaikka onhan se lauhtunu, 22 enhän. Son vähempi ko 32.

Tammikuu 13, 2014, 12:13:50 ip
Vastaus #3954

Jukka Rämä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nytten taitaa käydä huonosti. Luli tuolta Italiasta laitto mulle sähköpostia. Mistä se oli osotteenkin saanut. Prkl, kun en muista koko Italianreissusta mitään. Muista käyneenikään.

Hei .
Olen varma, etta tama kirje nostaa mielialaasi .
Ja sinulla onhymy kasvoillaan .
Jo pitkaan olen yrittanyt loytaa sinut . Emme ole nahneet yli 7 vuotta .
Mutta kaikki talla kertaa ajattelin sinua .
Toivon, etta sinakin , muista minua .
Olen talla hetkella asuu Italiassa . Minulla on oma liike kiinteistoihin.
Kuinka voit ? Miten menee ?
Mita teet nyt ?
Uskon, etta et ymmarra mita se sanoo sinulle .
Muttaluottaa siihen, etta kun naet kuvia yhdessa teidan kanssanne , et heti muista minua .
Olen rekisteroitynytsosiaalisessa mediassa: AdultDatingStore.com
Oma Nic : linakis65
Sivusto olen sijoittanut kaikki meidan kuvia .
Rekisteroitya sivuille ja loytaa minut . Rekisteroidy nyt ilmaiseksi ja ei ota enempaa kuin 1 minuutti .
Siella voit nahda minun kanssasi valokuvia .
Myos nahda kuvia lapseni .
Unohdin kertoa , etta minulla on 2 lasta . Poika ja tytto .
Jattavat vahan juonittelua ja toivon, etta kun katsot valokuva muista minua .
Tassa vaiheessa lopetan kirjeen sinulle .
Toivon, etta hoidatte minun kuvia ja vastatakirjeeseen.
Odottaa vastausta teilta .
Kaverisi Italiasta .

Tammikuu 13, 2014, 16:26:28 ip
Vastaus #3955

Risto Saastamoinen

• Vieras
Ollu tännään miettimistä, ja ihmettelyä. Olen miettinyt, että taijjankin kokonaan heittäytyä autoharrastajaksi. Oletteko kuulleet, että kukkaan möisi tuntemattomalle lähes museoikäisen, täysin museokuntoisen moottoripyörän kahdellasadalla eurolla? Auton sillä saa. Ei ole mitään laitaa tässä museopyöräharrastuksessa, ei.

Tammikuu 13, 2014, 20:00:36 ip
Vastaus #3956

Esko Simonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Seiskassa seuraavasti: Vasemmasta alakulmasta Käynnistä   Ohjauspaneeli   Laitteisto ja äänet   Laitehallinta   Näyttösovittimet  Kaksoisklikkaat ko. sovittimen   Ohjain   Päivitä ohjain

Kiitän vihjeestä. Nyt kumminkin pääs käymään niin, että kun kaikki ne päivitykset oli ajettu, niin se näyttökin normaalistui. Automaagiset päivitykset...
Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat

Tammikuu 13, 2014, 20:04:26 ip
Vastaus #3957

Harri Kauranen

• Vieras
No puoli päivää olin aamusta töissä,jonka jälkeen epätoivoisesti yritin kawasakia käynnistää.No eipä se pahus käynnistynyt,on taas kaasarit rassattava,kiitos nykyisen bensan.Tässä iltapuolella oon elokuvan kattellu ja netissä pyörinny.

Tammikuu 14, 2014, 16:42:13 ip
Vastaus #3958

Timo Terho

• Vieras
No puoli päivää olin aamusta töissä,jonka jälkeen epätoivoisesti yritin kawasakia käynnistää.No eipä se pahus käynnistynyt,on taas kaasarit rassattava,kiitos nykyisen bensan.Tässä iltapuolella oon elokuvan kattellu ja netissä pyörinny.

Kaada bensan joukkoon stabilointiainetta niin käynnistysongelmat vähenee tai poistuvat jopa kokonaan. Mä olen käyttänyt tuollaista bensan joukossa jo vuosia hyvällä menestyksellä.

http://www.emc24.fi/product_info.php?products_id=22222

Tammikuu 14, 2014, 22:51:00 ip
Vastaus #3959

Arvo Luopakka

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nyt kelpaa tehdä polttopuita kun härveliin tuli parempi pito.

Honda F800 metsätraktori