Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4512852 kertaa)

Joulukuu 27, 2013, 18:17:08 ip
Vastaus #3900

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Kun mä ajoin kuorma auto korttia oli opettajan Jorma Ojaharjun veli joka sanoi että koulut on keksiny ton 38T ajoa mutta lakiin riittää 18T, sanoin että tilaa inssi ja sitten tuli tuttu inssi ku olin kuorma autokorjaamolla töissä niin ekana pani nimensä kuvan taakse ja papereihin, sitten sano et mennään veneliikkeeseen hakemaan hänen varaosat. Kevät oli niin auto upposi pihaan, sanoi mulle et kitkuttele se irti ja meni kauppaan. No lukko päälle ja kitkuttelua ja pääsinpä oven eteen oottaan inssiä, sano et aja takas konttorille ja siinä se oli. Niin teoria tunneilla en saanu olla ku niitä piti mun työnjohtaja ja sopimus oli että työajalla ajan kortin, oli sovittu kiinteä hintakin kortista.

Nyt luovuin C kortista ku olisi pitänyt käydä Aklinikalla 4kk ja samoin diabeteslääkärille verensokerimittariin 4kk kolme näytettä päivässä. Palo hihat ja menin komissaarion jutuille ja sanoin että nyt on kiusattu tarpeeksi ja tytöt kansliassa ei anna mun korttia, teki paperin ja löi vielä leiman ja sano et hae korttisi. Tossa se paperikortti on vieläkin ja uusi jolla saa ajaa isompaa mpyörää ja pikku E. Kesällä tarvin C korttia kun matkailuauto oli rekattu kuormuriksi, enään en tarvi ja se jatkuva pysäyttely loppui. Huumetikkari suuhun niin mulla on lääkeiden takia aina punainen, nyt kipulaastari olassa ja morffiini näkyy. Sisätautilääkäri testasi ja olen ajokykyinen.

Jaa mitä teen, no putsaan yhtä vanhaa winsesteriä jonka pukki toi. Viikolla haen luvat vaikka se on niin vanha että luvaton saapi pitää, mitähän sanovat ku meen näyttämään täysin ilman sarjanumeroa olevaa peliä. Numeroita ei voi meistää kun arvo putois pakkasen puolelle, no sielä on mies eikä lammas ja entisetkin on sovittu hyvässä hengessä. Joskus kysyy mistä pirusta mä aina näitä löydän, sanon että mailma on niin iso niin nauraa. Ikinä en enään sano kun joku sanoo että kaikki Dopperit pitäis ampu ja mä sanoi että on muitakin jotka joutais ampua, yö putkaan ja poliisit valokuvaamaan aseet. Ei mitään syyttömälle, kun tiedetään että on aseita niin pitää olla hiljaa ja kävellä ohi jos mummoa potkitaan.

Mä teen jo tänään uudenvuoden lupauksen etten sano ei saa potkia koska se on laiton uhkaus ilman asetta. Missä maassa asekeräilijä/omistaja nykyään elää, jos estän mummon potkimisen menetän kymmenien tuhansien ase kokoelman ku nyt on yksi varotus jo päällä ilman asetta. Tämä laiton kotietsintä on aselehdessä, eivät antaneet ottaa lääkkeitäni ja sain yhdeltä yöllä sydänflimmerin ja siitä lanssilla teholle. Olen menettänyt täysin luoton meidän oikeuslaitokseen, no pidätysmääräyksen tehnyt saa odottaa ylikonstan virkaa.

Joulukuu 28, 2013, 16:51:05 ip
Vastaus #3901

Teuvo Lehtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mikä ristus on, kun ei aharista.
Naapurin täti kun ajoi inssiä, niin inssi hyppäs kesken matkaa kyyistä kun pelkäs niin lujaa. Ei tullu korttia sillä kertaa. Tänään tuli vaihdettua shadowiin öljyt ja sain samalla kätevästi poltettua kämmentä pakoputkeen >:(
Honda cb350 twin-71 Honda Vt Shadow 750 -97 Tunturi Super Sport-81

Joulukuu 28, 2013, 17:50:14 ip
Vastaus #3902

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei, tää mikkää ruoska oo tää on Tunturi Taikeri!
Suitsaan laitoin derbin keulan ja sehän alko muistuttamaan ihan trialmopoa, perse matalalla ja keula taivaissa, tai chopperia oikeastaan, ei oo hyvä kun ei pysty ees kuvalleen kääntymään, huomenna takaisin tigerin keula..
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc
Ken taigerilla ratsastaa, se lannalta haiskahtaa.

Joulukuu 29, 2013, 17:54:44 ip
Vastaus #3903

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Valkoinen Joulu jäi näkemättä.Kamojen pakkausta,aamulla 9.22 junalla Espanjaan...

Joulukuu 29, 2013, 18:31:19 ip
Vastaus #3904

Timo Terho

• Vieras
Seija-myrskyn kaatamia puita karsimassa, pätkimässä yms yms...

Miksi muuten hirmumyrskyille annetaan yleensä naisten nimi ?

No siksi kun tulevat kuumina ja kosteina ja vievät mennessään talot ja autot...  ;)

[ylläpito on poistanut liitteen]

Joulukuu 31, 2013, 00:51:34 ap
Vastaus #3905

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Viime viikolla tuli ajettua moottoripyörällä ensimmäistä kertaa, ja tänään sitten vähän enemmälti. Nyt en vain pyörinyt yhden rakennuksen ympäri, vaan raahasin pyörän syrjäiselle hiekkatielle ja ajoin muutaman kilometrin pätkää kolmeen kertaan edestakaisin.

Vaikka oli pimeää, niin 12 voltin valoilla pystyi oikein hyvin ajelemaan. Vaihteista pelasi vain ykkönen ja kolmonen, mutta onneksi IC vääntää hyvin. Vääntö tosin alkoi häipyä koneen lämmittyä, taitaa olla porauksen aika. Ei vain malttaisi millään taas siirtää pyörää kellariin, mutta pakkohan noille asioille on jotain tehdä...

Kelpo touhulta vaikuttaa. Moottoripyöräily nimittäin. Missään nimessä ei tunnu menneen hukkaan kaikki aika mitä tuohon peliin on laittanut.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Joulukuu 31, 2013, 15:23:53 ip
Vastaus #3906

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Sleepy sleepersin sanoin: "... ja hauskaa oli, kunnes ketjut katkes ja sanoi koli-koli.." Onneksi ei tarvinnut tossa sankassa lumisateessa peilijäällä työntää kuin 7 kilometriä josta 2km jyrkkiä ylämäkiä :) Onneks sutsukissa on hyvät renkaanlaakerit niin ei jumittanut.
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc

Tammikuu 01, 2014, 01:33:03 ap
Vastaus #3907

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kaikki Sliippareiden levyt löytyy hyllystä :)
On muuten paljon rainoja tätä PM harrastusta lipoven...
T:römpötipötipötipöti pöts ???
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Tammikuu 01, 2014, 05:13:20 ap
Vastaus #3908

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No niinhän tässä kävi, että kovin juopunut on olo. Viimeinen pari tuntia aika kevyesti on mennyt, jalakapallosta ja höyryvetureista ystävien kanssa jauhettiin ja juopottelutoimi varsin vähäiseksi jäi, mutta silti huominen huolettaa... Maha täyteen herkullista ja kunnolla vettä naamaan, ehkä se siitä. Ja vaikkei krapulaa voisikaan enää estää niin oikein hyvä ilta oli hienojen ihmisten seurassa, eli voitolla ollaan.

Tammikuu 04, 2014, 14:55:00 ip
Vastaus #3909

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuli tossa suitsalla ajeltua ja ihmettelin kun alko paukkumaan putkessa, no meinottelin että ois tulpassa häikkää mutta kun paukku pienillä kierroksilla ja täysiä ajettaessa laulo kivasti, no kuitenkin aattelin että tulpassa piikki ja empäs jaksa pysähtyä kun vähä matkaa kotiin vaan, no se perkele veti sitten jumiin ja minä heti työntelemään ja arvasin että joko mulla ei oo männänrenkaita tai sitten ne on hyvin liimautuneet.
No siinä nokan käänsin kodin suuntaan ja polkasin huvin vuoksi pari kertaa, no se lähti pyörimään, ajelin sellasta viittäkymppiä kolmosella hissun kissun kotiin ja pytty auki: Kolmeen kohtaan mäntään naarmut ja vähän oli renkaat jumissa, männän helma imupuolelta melkein kokonaan irti (halki) pytyssä pikkuset jäljet. Tuo meinaa sitä että tilaillaans uus pyttysarja ja kaikkee muuta kivaa samalla.
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc

Tammikuu 05, 2014, 18:01:22 ip
Vastaus #3910

hannu Lahtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • BMWMZGUZZI
Olin elokuvissa kattomassa ''Sata vuotias joka karkasi ikkunasta ja katosi''. Ruottalainen elokuva ja niin pirun hyvä. Sai nauraa vatta kippurassa koko ajan. Oikeen vähä v...ttaa että ruottalaiset osaa jotain noin hyvin.
HANE

Tammikuu 05, 2014, 22:05:50 ip
Vastaus #3911

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kävin kaverin tykönä ku oli ostanu MZ 125 pyörän.

Ei menny kajehtimata tämäkään päivä.....
Kommentteja uuninpankolta.

Tammikuu 06, 2014, 11:03:58 ap
Vastaus #3912

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi!

Kävin äsken kuvaamassa niitä kanttarelleja-ei noita ennen
ole loppiaisena ollut?

t. Markku

[ylläpito on poistanut liitteen]

Tammikuu 06, 2014, 13:57:11 ip
Vastaus #3913

Risto Saastamoinen

• Vieras
Ei löytynyt ylä-savosta kanttarelleja, juuri kävin kahtelemassa.

Tammikuu 06, 2014, 16:08:47 ip
Vastaus #3914

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ostin halavalla aika huonon maastopyörän. Naapurin kokeneempi maastopyöräilijä kyllä arveli, että eiköhän sillä ihan kelpo tavalla alkuun pääse kun laittaa säätöihin. Ja säädettyä tulikin. Laakerit liian tiukalla ja jarrut laahasivat, mutta ihme kyllä vaihteet pelaa ihan hyvin koskemattakin. Meinaa kärsivälliseltäkin kaverilta mennä hermot noiden halpis-jarrujen kanssa. Vaikuttavat siltä, ettei niitä ole suunniteltu käytettäväksi kuin parin-kolmen kesän verran.