Minä olen aina pyytänyt näyttämään sitä hammasta ja sitten todennut että eitpä enään särje mun suussa. Neurologi otti jalasta koepalan ja sanoi et pistää kaksi kertaa ja kysyin miksi niin eka olis ollu puudutus, käskin ottaa puuduttamatta ja kysyi särkeekö niin pyysin näyttämään palaa ja ei sitä särkeny, sanoin et olisit ottanu isomman palan niin mun säryt olis vähentyneet.
No leikki leikkinä ja tiedän mitä se voi pahimmillaan olla kun leukaluusta voi irrota paloja, itellä otettiin yksi auki kolme kertaa ja siksi olen jonossa hammaskirurgille joka leikkaa yläleuan viisurit pois kun juuret ovat niin isot ja kippurassa. Samalla leikataan oikean puoleinen leukanivel, miten ne sen tekee kun mulla ei puudutus tahdo toimia ja anestia lääkäri kieltäytyi nukuttamasta mua ku selkä murtui. No neurologi luki mun lääkelistaa ja totes et sulta voisi vetää hampaan puuduttamatta pois, teki mitä tekee niin odotan pääsyä.
Mitä tänään touhutaan, no kohta lähden lennolle Busterilla ja nyt odotan vain morffiinin vaikutuksen loppumista. Oli pakko ottaa ku torstaina olin fysikaalisessa hoidossa nostamassa rautaa ja päälle vielä kunnon matsi kotona nyrkkeilysäkin kanssa, pikkasen kippee ku rusahti kaksi niveltä irti toisistaan. Kipu on myös vain mielentila ja jos et usko lyö vasaralla peukaloon niin särkeekö hammasta vai peukaloa, veikkaan peukaloa.