Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4511415 kertaa)

Heinäkuu 05, 2013, 16:47:25 ip
Vastaus #3240

lassi paavola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mopolla pääsee :)
ajettua dx:llä 240km, tulikäytyä oulaisissa rompetorilla, ja kärkkäisillä haettua sorsaan uudet jarrunesteet 26v vanhojen tilalle :P

Heinäkuu 06, 2013, 07:05:39 ap
Vastaus #3241

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olemattoman hamphaan särky ei ota laantuaksheen. Toissayönä nukuin tunnin, viimeyönä kaks. Kipulääkkeitä mennee ko karkkia, eikä auta mithään. Särkee korvaan, poskipäähän ja ohimhoon. Ei niinkhään suuhun tai alaleuvan luuhun. Lähtee oikiasthan järki. Taitaa jäähä toinen(tai viijes itteasiasa) hammas poistamatta..

Heinäkuu 06, 2013, 07:36:27 ap
Vastaus #3242

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olemattoman hamphaan särky ei ota laantuaksheen. Toissayönä nukuin tunnin, viimeyönä kaks. Kipulääkkeitä mennee ko karkkia, eikä auta mithään. Särkee korvaan, poskipäähän ja ohimhoon. Ei niinkhään suuhun tai alaleuvan luuhun. Lähtee oikiasthan järki. Taitaa jäähä toinen(tai viijes itteasiasa) hammas poistamatta..

Hammassäryt osaa kyllä olla aika kaameita. Itseltäni on turhat viisaudenhampaat onneksi jo poistettu... Minulla auttoi ihan kohtuuhyvin, kun otti muutaman kerran päivään yhtä aikaa pari 500mg parasetamol -nappia ja 400 tai 800 mg ibuprofeenia.

Toivottavasti alkaa pian paranemaan.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Heinäkuu 06, 2013, 07:40:17 ap
Vastaus #3243

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moporetkelle iltapäivällä! Tarkoitus on ensin käydä Toivakan kirkon maalaukset katsomassa. "1973 toivakkalainen taiteilija Pellervo Lukumies maalasi kirkon erikoiset kattomaalaukset. Maalauksissa esimerkiksi Jeesus esitetään pukeutuneena muotivaatteisiin." Tämän jälkeen sitten luultavasti suunta Kangasniemeen päin, mutta en ole vielä päättänyt. Tarkoitus olisi päättää reitti sen mukaan, minkä sorttisia kylttejä sattuu tiellä vastaan tulemaan. Teltta mukaan ja parin yön yli on aikomus matkata. Voisihan sitä jossain laavulla käydä myös yöpymässä, jos sellainen vastaan sattuu.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Heinäkuu 06, 2013, 15:31:12 ip
Vastaus #3244

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Charles Bronsonin sanoin  " minne tie vie " :P

Heinäkuu 06, 2013, 15:38:58 ip
Vastaus #3245

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Minä olen aina pyytänyt näyttämään sitä hammasta ja sitten todennut että eitpä enään särje mun suussa. Neurologi otti jalasta koepalan ja sanoi et pistää kaksi kertaa ja kysyin miksi niin eka olis ollu puudutus, käskin ottaa puuduttamatta ja kysyi särkeekö niin pyysin näyttämään palaa ja ei sitä särkeny, sanoin et olisit ottanu isomman palan niin mun säryt olis vähentyneet.

No leikki leikkinä ja tiedän mitä se voi pahimmillaan olla kun leukaluusta voi irrota paloja, itellä otettiin yksi auki kolme kertaa ja siksi olen jonossa hammaskirurgille joka leikkaa yläleuan viisurit pois kun juuret ovat niin isot ja kippurassa. Samalla leikataan oikean puoleinen leukanivel, miten ne sen tekee kun mulla ei puudutus tahdo toimia ja anestia lääkäri kieltäytyi nukuttamasta mua ku selkä murtui. No neurologi luki mun lääkelistaa ja totes et sulta voisi vetää hampaan puuduttamatta pois, teki mitä tekee niin odotan pääsyä.

Mitä tänään touhutaan, no kohta lähden lennolle Busterilla ja nyt odotan vain morffiinin vaikutuksen loppumista. Oli pakko ottaa ku torstaina olin fysikaalisessa hoidossa nostamassa rautaa ja päälle vielä kunnon matsi kotona nyrkkeilysäkin kanssa, pikkasen kippee ku rusahti kaksi niveltä irti toisistaan. Kipu on myös vain mielentila ja jos et usko lyö vasaralla peukaloon niin särkeekö hammasta vai peukaloa, veikkaan peukaloa.

Heinäkuu 06, 2013, 21:08:27 ip
Vastaus #3246

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pukkilan Sahamiesten Konepäivillä
Olipa hieno tapahtuma , kaikenlaisia vutvattimia paimenpojasta maamoottoreihin
Ei sisäänpääsymaksua, parkkimaksua ja kaikki talkoo hengessä
Juutuubiin  tulee kuvia , laitan linkin kun ehdin
Pyöriä ehkä parikymmetä , enemmänkin olisi saanut olla
Hattua nostan järjestäjille

Heinäkuu 06, 2013, 23:01:21 ip
Vastaus #3247

Seppo Jääskeläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joo, olipa tosiaan yllätys että Pukkilassa Savijärvellä on moinen saavutus.
Montako lienee jo pelkästään moottorisahoja? Satoja?
Ja kaikkee ihan outoa. Niinkuin ittekseen puuhun kiipeevä okasnkarsija. En ollut ikinä moisesta edes kuullut.
Hieno homma.

Heinäkuu 06, 2013, 23:38:10 ip
Vastaus #3248

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Oliko tuolla vanhoja moottorisahoja satoja ???
Tuskin sentään.... vai sata :o paljon kuitenkin :)
Kuvia odotellaan...
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Heinäkuu 07, 2013, 00:19:35 ap
Vastaus #3249

Esko Simonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nelisensataa kilsaa vanhalla rättärillä, moitteettomasti pelaa Hän. Kumpi lie enemmän vaikutti palatessa, myötätuuli vai V-power- pensa kun tuntui niin paljon nätimmin käyvän kone ja jaksoi ylämäetkin mennä nelosella ylös asti.
Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat

Heinäkuu 07, 2013, 22:26:26 ip
Vastaus #3250

Teuvo Lehtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mikä ristus on, kun ei aharista.
Kaveria jeesaamas mansikkamaalla, heillä yli hehtaari sitä. Niska ja käsivarret palo, mutta kivaa oli. Huomenna naapurin kans tarttis lähtee käymään Lahden moottoripyörämuseos :)
Honda cb350 twin-71 Honda Vt Shadow 750 -97 Tunturi Super Sport-81

Heinäkuu 08, 2013, 14:56:06 ip
Vastaus #3251

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pukkilan Sahamiesten Konepäivillä
Olipa hieno tapahtuma , kaikenlaisia vutvattimia paimenpojasta maamoottoreihin
Ei sisäänpääsymaksua, parkkimaksua ja kaikki talkoo hengessä
Juutuubiin  tulee kuvia , laitan linkin kun ehdin
Pyöriä ehkä parikymmetä , enemmänkin olisi saanut olla
Hattua nostan järjestäjille
http://konesaha.suntuubi.com/fi/Liikkuvaa%20kuvaa

Heinäkuu 09, 2013, 21:32:08 ip
Vastaus #3252

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Parantolassa korjausta  :) pää lepää vaikka on pers aukinen, onko ihme kun maaseudun rauhassa saa olla

Heinäkuu 09, 2013, 22:02:06 ip
Vastaus #3253

lassi paavola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mopolla pääsee :)
sorsan laturin ylävarren pusla vaihdettua, ja samalla imusarjan tiiviste kun piti sekin irroittaa ::) ::)
4 tuntia meni ;)

Heinäkuu 09, 2013, 22:13:22 ip
Vastaus #3254

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kävin äsken kattomassa tuossa tiluksen eteläreunalla, kuinka asioita tapahtuu vaivaa näkemättä. Siellä perunat kasvattivat komeita naatteja ja viinimarjat alkaa jo väriä vaihtamaan. Mansikoistakin löytyi raakileita. Herneet kasvoivat hyvää vauhtia syömäkokoisiksi. Mansikan taimet on viimevuotisia ja pensaita karsin syksyllä. Potut ja herneet paiskoin maahan alkukesästä. Hyvin ovat kaikki omillaan sen jälkeen pärjänneet. Suotta siellä jatkuvasti ravaa möyrimässä. Kerran olen tälle kesälle yrittänyt ruohoa lyhentää. Silloinkin hajosi trimmeri kesken. Kukaan ei ole uutta tuont kysymättä, joten nyt on heinääkin niitettäväksi.