Reenasin kuohupullon aukaasua. Niinku tuola toises topiikis tuli juluki, mulla ei oo nuo etiketit oikeen hanskas. En kuulemma osannu avata oikeen sitä pullua. Noh, joku pispalaane kehuu, notta ku oikeen koriasti mennähän avatahan se pullo miakalla.
Eihäm mulla mitään miakkaa. Aattelin notta kokeelen vesurilla, niitä löytyy kaks. Toinen on yheren kären viskarssi ja toinen oikeen kaharen kären huiroottava, ainakin kaks meeteri tyvestä latvahan. Aattelin notta on juhulavampaa tuolla piremmällä.
Otin sen tyhyjän pullon ja laitoon sievästi korkinkin siähen suullen. Menin pihalle ja loitoon sen pullon tolopan päähän.
Sitte mää heilahutin sellaasen laakalyönnin. Pe*ke*es soli jääs se vesurin varsi ja mulla käres liukkahat koirannahkakintahat, kylymä ku oli.
Se vesuri lähti kärestä, köökin aakkunasta läpitte, onneksi akka oli justihin kumarruksis, kus siltä oli kaulin puronnu laattialle.
No sen tietää kuinka sitte kävi. Mää erellä ja akka peräs, ei onneksi saanu kiinni. No se leppyy aika pian. Ei tarvinnu olla piilos kunnolta puolta päivää.
Notta sellaasta.
Ps. Kyllä mää kumminki monestikki pirän etiketistä kiinni, ainakin silloon ku on kaliapullo kouras.