Kirjoittaja Aihe: Kirpputorilöytöjä  (Luettu 524781 kertaa)

Syyskuu 26, 2016, 08:40:55 ap
Vastaus #870

Harri Kauranen

• Vieras
eilen tossa meidän lähikirpparilla oli sassin moponmoottori kolmella kymppiä.Lapussa luki,ei pyöri eikä ollu kaasaria,muuton täydellinen.

Syyskuu 27, 2016, 22:57:30 ip
Vastaus #871

Pekka Puoskari

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • naavaparta
Minullakin on ratio osia aika paljon kertynyt tallin hyllyille.
Halavalla lähtee.

Tuossa pari todella oikeasti hyvää kirppislööytöjä

Kirpputyorilöytyjä.
Sansui R-5   ja Marantz MR 250.

Kattelkaapa arvoja.
Nykyajan tusinat ratiot eivät nuihin arvoihin pysty.

Sitten toinen puoli:
Putkikoneet jatkaa kulkuaan ja hinnat nousee.
Esim. vanhoja Pioneerejä tai Scotteja on turha haeskella pikkurahoilla.

Tuossa Pioneer SM83 jonka onnistuin saamaan viallisena ja tosi halvalla Saksan E-Baysta.Työ vaatii kuitenkin ammattitaitoa ja oikeat mittalaitteet.
Nuita viritintyökaluja ei kuitenkaan pientaajuusvahvistimen korjauksessa tarvitse.
Ja korjaus onnistunee hyvin asiaan perehtyneeltä asentajalta.
Tuossa pari kuvaa sekaisesta työhuoneesta, ja pioneer SM 83 putkivahvistimesta.
Ei kai  tarvitse siivota?

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 27, 2016, 23:02:38 ip kirjoittanut Pekka Puoskari »

Syyskuu 28, 2016, 16:50:33 ip
Vastaus #872

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Löytäkää mulle LA tukiasema niin ostan pois, siis malli jossa virtalähde sisällä. Ei Lafajetteä kun kide koneita, pitää saada ainakin 40 kanavaa, mulla kaveri joka osaa muuttaa koska Suomen lakien mukaan niistä on tehty 22 kanavaisia ja muutos on pikkujuttu. Asia paranee jos takana mahdollisuus vaihtaa maata, italia niin 120 kanavaa ja teho 15 wattia. Sain just semmosen pöytämikrofonin jossa säädettävä kaiku, se mokoman kannettava on nyt 120 kanavainen ja pääteasteen kiven kun vaihtaa tulee tehoa. Mulla on kyllä hieno poweri jossa potikalla max voltit 15.5 ja toki mittari jonka päälle sopii se SWR laite jolla antenni säädetään ja voi vaikka säätämättä korjata kohdilleen. Meri VHF laitetaan myös kun ihan valokuvallinen lupa löytyy ja antenni on tulossa.

Ketä on mun kanssa tehnyt täällä kauppaa tietävät etten ole hyvä tinkimään ja jos ostan näkemättä laitteen mahdolliset viat on mun eikä myyjän. Pannaan jos ylläpito suo mun p mumero o4o5335910, selkä kipuinen nousee hitaasti mutta soittaa uudestaan tai mä soitan takaisin.

Tarkoitus olisi rakentaa tohon pöydän kulmalle pieni radio asema, mihin rajoitetun radiopuhelimen paperit riittää. Ikä tekee musta uudelleen lapsen.

Syyskuu 28, 2016, 20:38:57 ip
Vastaus #873

heikki fors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mc bloodsuckers
Löytäkää mulle LA tukiasema niin ostan pois, siis malli jossa virtalähde sisällä. Ei Lafajetteä kun kide koneita, pitää saada ainakin 40 kanavaa, mulla kaveri joka osaa muuttaa koska Suomen lakien mukaan niistä on tehty 22 kanavaisia ja muutos on pikkujuttu. Asia paranee jos takana mahdollisuus vaihtaa maata, italia niin 120 kanavaa ja teho 15 wattia. Sain just semmosen pöytämikrofonin jossa säädettävä kaiku, se mokoman kannettava on nyt 120 kanavainen ja pääteasteen kiven kun vaihtaa tulee tehoa. Mulla on kyllä hieno poweri jossa potikalla max voltit 15.5 ja toki mittari jonka päälle sopii se SWR laite jolla antenni säädetään ja voi vaikka säätämättä korjata kohdilleen. Meri VHF laitetaan myös kun ihan valokuvallinen lupa löytyy ja antenni on tulossa.

Ketä on mun kanssa tehnyt täällä kauppaa tietävät etten ole hyvä tinkimään ja jos ostan näkemättä laitteen mahdolliset viat on mun eikä myyjän. Pannaan jos ylläpito suo mun p mumero o4o5335910, selkä kipuinen nousee hitaasti mutta soittaa uudestaan tai mä soitan takaisin.

Tarkoitus olisi rakentaa tohon pöydän kulmalle pieni radio asema, mihin rajoitetun radiopuhelimen paperit riittää. Ikä tekee musta uudelleen lapsen.

liity sinäkin radiohulluihin,foorumilla voi keskustella kaikenlaisista radioista ja voi myös ostaa ja myydä niitä.

Lokakuu 04, 2016, 11:41:57 ap
Vastaus #874

Harri Kauranen

• Vieras
Pikapäin poikkesin ja vitosella ostin matkalevysoittimen.Kokeilin äsken ja se jopa toimikin vieläeli ääni oikein kuulu,ei kovaa,mutta vähän se sitä kuitenkin vahvisti.

Lokakuu 04, 2016, 16:41:45 ip
Vastaus #875

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Osassa Mokomissa on tuo AM/FM kytkin ei kaikissa.

Lokakuu 09, 2016, 18:52:31 ip
Vastaus #876

Jorma Korolainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Roikovarsilapikkaat (vai roimavarsi onko eroa) 40 €:lla. Puunauloilla kootut pohjat, kumipohjatut uutena. Näyttäisi olevan suutarin tekemät, eikä ole juuri käytön jälkiä. Yhdellä pöydällä oli kaikenlaisia kenkiä, nämä lapikkaat joukossa. Vetäsin jalkaan, tuntuivat aikas sopivilta. Aasialainen kirpparin pitäjä toi samalla pöytään lapun "kaikki kengät 50% ale", katteli lapikkaita ja sanoi "paitsi nuo" kun ne oli jo ostajaehdokkaat jaloissa. Lähtöhinta oli 50 €, tiputti kympin kompromissina. Kassajonossa minun takana oleva äijä hypisteli lapikkaita ja kertoi itsellään olevan myös samanmoiset. "Ne on arvokkaat" sanoi äijä jolloin kirppisnainen hymyili moniselitteisesti kun hinta oli jo sovittu.  :)

Olen tommosia katellut myyntipalstoilta, siinä 30-100 euron kieppeillä hinnat pyörii. Jos vaikka mökille puunhakukengiksi...Mikä lie paras väriä muuttamaton rasva, ennenvanhaan kai käytetty vernissaa ja tervaa pohjaan. MP-ajokengiksi ei kai oikein käy kun on niin käppyrä kärki että jäänee vaihdepolkimeen jumiin.

Lokakuu 20, 2016, 17:31:57 ip
Vastaus #877

Harri Kauranen

• Vieras
Kaveri kävi puolenpäivän maissa mopoonsa esittelemässä ja oli käynny kirpparilla.Oli ostannu vitosella hiton hyvät ajohanskat ja kuin uudet,ei varmaan ollu edes käteen vedetty.Niissä on pienet suojat niin kämmenselälle,kuin sormillekkin,silti joustavat ja aika lämpösen tuntuset.

Lokakuu 20, 2016, 18:42:30 ip
Vastaus #878

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Ookko varma ettei ole?
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Lokakuu 20, 2016, 18:44:26 ip
Vastaus #879

ismo mielonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Lokakuu 20, 2016, 18:57:37 ip
Vastaus #880

Jaakko Latvanen

• Vieras
Rouva hyökkäs toisesta huoneesta, että mikä sille tuli... taisin nauraa ääneen!
jv

Marraskuu 04, 2016, 09:02:03 ap
Vastaus #881

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kirpputorilta en löytänyt, vaan netistä tilasin August Ramsayn toimittaman kirjan Suomi matkaopas vuodelta 1895. Tämä on tosin 1982 uusintapainos. Tuumasin, että voisi käydä sen kohteita katselemassa ja toteamassa miten on paikat muuttuneet tuossa välillä.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Marraskuu 04, 2016, 13:12:30 ip
Vastaus #882

Hannu Boman

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ihan itse :-)
Kirpputorilta en löytänyt, vaan netistä tilasin August Ramsayn toimittaman kirjan Suomi matkaopas vuodelta 1895. Tämä on tosin 1982 uusintapainos. Tuumasin, että voisi käydä sen kohteita katselemassa ja toteamassa miten on paikat muuttuneet tuossa välillä.

Tuossa August Ramsayn matkaoppaassa pitäis olla mainittuna ravintola Kniippan (kirjoitettaankohan tuo nimi näin?) Tammisaaressa. Ko. ravintola on Tammisaaressa edelleen ja voi hyvin... ainakin kesäaikaan.
@ HBo
Yamaha TX650 -73 & Honda GL 1500 Gold Wing 2000

Marraskuu 30, 2016, 14:59:17 ip
Vastaus #883

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Löytyi kiintoisan oloista rojua kirpputorilta. Kiinnostavalta ja hiukan pelottavalta tämä Elektro Energo vaikuttaa, mutta mikä mahtaa olla? Sinne minä sen pöytään jätin, mutta jäi mietityttämään käyttötarkoitus.

muok.

Niin, oli myös kolme kaasutinta ilmeisesti 70-lukuisesta Evinrudesta kotoisin ja halavalla. Jos joku tarttee just tuommoisia 15€ euron hintaan 3kpl niin voin toimia välikätenä.

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 30, 2016, 15:02:48 ip kirjoittanut Martti Korhonen »
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Marraskuu 30, 2016, 16:00:17 ip
Vastaus #884

Ismo Hautala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Elektro Energon itse hoitosetti ja suukapula puuttuu ;)
Ismo Hautala