Löytäkää mulle LA tukiasema niin ostan pois, siis malli jossa virtalähde sisällä. Ei Lafajetteä kun kide koneita, pitää saada ainakin 40 kanavaa, mulla kaveri joka osaa muuttaa koska Suomen lakien mukaan niistä on tehty 22 kanavaisia ja muutos on pikkujuttu. Asia paranee jos takana mahdollisuus vaihtaa maata, italia niin 120 kanavaa ja teho 15 wattia. Sain just semmosen pöytämikrofonin jossa säädettävä kaiku, se mokoman kannettava on nyt 120 kanavainen ja pääteasteen kiven kun vaihtaa tulee tehoa. Mulla on kyllä hieno poweri jossa potikalla max voltit 15.5 ja toki mittari jonka päälle sopii se SWR laite jolla antenni säädetään ja voi vaikka säätämättä korjata kohdilleen. Meri VHF laitetaan myös kun ihan valokuvallinen lupa löytyy ja antenni on tulossa.
Ketä on mun kanssa tehnyt täällä kauppaa tietävät etten ole hyvä tinkimään ja jos ostan näkemättä laitteen mahdolliset viat on mun eikä myyjän. Pannaan jos ylläpito suo mun p mumero o4o5335910, selkä kipuinen nousee hitaasti mutta soittaa uudestaan tai mä soitan takaisin.
Tarkoitus olisi rakentaa tohon pöydän kulmalle pieni radio asema, mihin rajoitetun radiopuhelimen paperit riittää. Ikä tekee musta uudelleen lapsen.