Kirjoittaja Aihe: Kirpputorilöytöjä  (Luettu 524822 kertaa)

Elokuu 18, 2016, 12:27:20 ip
Vastaus #855

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Olisko 100€ kun näyttää ehjältä.

Elokuu 18, 2016, 13:29:05 ip
Vastaus #856

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olisko 100€ kun näyttää ehjältä.
Laturikin löytyi. laitoin YV

Elokuu 18, 2016, 15:35:05 ip
Vastaus #857

Urpo Laine

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Älkää nyt noita vanhanaikaisia puhelimia katelko.
NOKIA alkoi tehdä ihan uusia malleja:

[ylläpito on poistanut liitteen]

Elokuu 18, 2016, 16:26:24 ip
Vastaus #858

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kaikki tietää TeemAhman ja LA neidin, mitäs jos kanavalla 5 sai Laa neidin kiinni. Ihan kohta mä kokeilen, mulla on kaveri joka vanhoja puhelimia kennottaa. Mopokerhon kiinteistön omistaja käyttää nokian 1611 puhelinta ku ei luota uusiin, mulla oli ihan myyntipakkauksessa moinen ja annoin, miestä pidetään nuukana niin heti kysyi mitä maksaa, no en kehdannu maksua ottaa. Kyllä mä olen maksun saanut meidän perinteisellä vaihto taloudella. Raha on hyvä maksuväline mutta vaihtaminen vielä paree.

Mutta kirpparin kiertäjät, armeijan monitaajuus radio olis seuraava. Mulla on oikein kuvallinen radiopuhelimen käyttäjän lupakirja, sitten laittasin piiskan parvekkeelle. Amatööri kavereita löytyy ympäri Suomea ja paranis siinä kielitaitokin tuli sitä kusotettua ympäri mailman aikoinaan. Siis taas ostaja on tässä, enkä kehtaa tinkiä. Taas suht ehjä ja tehdään kaupat.

Elokuu 19, 2016, 16:17:24 ip
Vastaus #859

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Lasse se toimii kuin junan vessa, sain kiinni sen entisen merivartioston miehen ja keskiviikkona vien akkujen vaihtoon ja se lisää tehoja ja lisää kanavia tulee yhden napin taakse. On kiva tehdä kauppaa kasvotusten ja Lassen koirapelkokin parani kerralla kun uskalsi tulla sisään, no aseiden määrää vähän kauhisteli. Sen takia lisää tehoa kun laa neiti ei vastannu mutta mun piti olla sisällä virtapiuha kiinni. Sen kaivatun kaverin sain kiinni ja kehui että äänestä tuntee mut, nyt kun nettiä kahlasin niin ei ole niitä halvimpia pelejä. Perjantaina se on viritetty peli, just mitä hain. Antenni mahtuu mun venereppuun. Tämmösestä kaupan teosta mä tykkään, ei tingitä ja myyjän vielä näkee.

Mutta se monitaajuus radio, senku joku löytää niin ostaja on tässä. Niitä myytiin olun asevarikolta joten niitä on pakko olla, hinnat oli halpoja mutta mä tuplaan ne ja maksan postikulut. En ole rikas mutta tinkiä en osaa, Lasse kauhisteli mun huonetta ja sanoi mitä vaimo sanoo, huone jonka poliisit on hyväksyneet. Tupla lukko ja hälytyslaite, ei tosta ontelolaaatan läpi oikein äkkiä tulla. Lasse näki että hullu ukko mutta pitää sanansa, ehkä hänen pojan kanssa vielä tehdään ilmakivaari kauppaa niin saan rahat uuteen kiertoon, perhana ku mulla ei raha pusy lompakossa.

Kaveri just kävi ja sanoi et hänelle myös, meillä mökkimatka 10 Km joten pitäis toimia, sillä on Zodiakki mutta vain 12 kanavaa. Sanoi ettei edes unta nää että saisi yhtähyvän kuin mulla. Silti taas on ostaja joka ei tingi, keskiviikkona viedään huoltoon mun puhelin ja sen Zodiakki ja GPS veneestä. Eli yksi lisää ja me ei valita vioista kun huollon kautta viedään, netistä löyty ohje kuinka saan 40 kanavaa ja osat maksaa n. 3€. Siis tarjotkaa hyllynpäälle jääneitä LA puhelimia, maksu tilille ja matkahuoltoon niin että vastaanottaja maksaa. Kunhan on päällepäin ehjä niin meidän korjausvelho saa kyllä hengen ja tehot kohdilleen. Ja kun me ostetaan emme koskaan valita, oma vika jos ostaa rikkinäisen, se on meidän periaate. Siis kannettavia malleja.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2016, 18:05:50 ip kirjoittanut Henry Eklund »

Elokuu 24, 2016, 19:22:11 ip
Vastaus #860

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ostin kaksi mocoma 45 mallia, hinta nolla ja sitten joku mocoma 99. Yhden veneantennin sain myös, nyt on mocomia vaikka lampaat söis, käsi kapuloista vielä pulaa.

Perhana ku noita rupee kerään, nyt tuodaan Lafajette pöytä tuki asema. Hinta taas se 0€ kuhan kelpaa, kait se on laitettava veneantenni tohon parvekkeen kaiteeseen. Noitahan on kaikilla vanhoilla venemiehillä jäänyt nurkkiin, täys kanavaisista käsikapuloista vielä pulaa. Meillä on pian pieni rinki ja joku saa Laaneidon kiinni.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 25, 2016, 14:33:17 ip kirjoittanut Henry Eklund »

Elokuu 26, 2016, 14:33:33 ip
Vastaus #861

Harri Kauranen

• Vieras
Kanssa nelivitosen mokoman sain kympillä tosta lähikirpparilta.Ainoo huono juttu,ei syty kuin valot,puhelin mykkä.Jos joltakulta liki ilman joutais ehjä läppäkone,olisin kiinnostunut,voi vaikka yksityisviestillä tarjota.

Elokuu 26, 2016, 15:35:49 ip
Vastaus #862

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Just juttelin sähkö gurun kanssa ja mokoma 45 on am moduloitu eli ei nykyaikaa, ne voi aika nätisti muuttaa fm peliksi. Jos korjata ja säätää pitää toimita mulla, just viemässä kaksi tohtorille ja niihin saa helposti loput kanavat. Näytölle ei tule mutta lunttilappu kylkeen kiinni, mies on niitä elämänsä korjannut ja nyt oli sopimus et tuun mutta rannassa korjaamassa tutkaa vähän isommassa paatissa. Ei koskaan ole laskulla peljätellyt, nyt vien kottikärryllisen niitä tohtorille. Eteisessä on kaksi muovipussillista ja nyt kun kaverit kuuli että tarvetta on niin päivittäin tulee lisää, netti on hyvä mutta huhupuhelin paree. Niin kaksi meri vhf puhelinta tulee myös, apua nyt ne tuo kaikki mulle. Huh huh en tiennyt mimmonen rumba tästä tulee, siltikään en kadu kannettavan ostoa kun niitä ei juuri ole. Tai mistä mä tiedän kuis ne lisääntyy.

Elokuu 26, 2016, 17:11:09 ip
Vastaus #863

Juha Pohjamo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Just juttelin sähkö gurun kanssa ja mokoma 45 on am moduloitu eli ei nykyaikaa, ne voi aika nätisti muuttaa fm peliksi.
Hetkonen... Eikös 45 ole AM/FM? Siinä pitäisi olla valintakytkin naamataulussa.
Pikkuveli Mocoma 27 on vain AM.

Elokuu 31, 2016, 20:12:50 ip
Vastaus #864

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No nyt on Mocomia, kolme muovipussillista tuotiin ja pari pussillista virtalähteitä + parimetrinen tukiasema antenni. Vien huoltoon ja pahaat mulle, kaverin Zodiakin saa panna lihoiksi eli ei kannata korjata kun parempaakin on. Kuhan korjaaja saa rannassa laivan tutkan kuntoon on mun vuoro. Tohon partsin kaiteelle se antenni, on just merelle päin ja meri VHFfiä pussillinen ja veneantenni. Kirpputori 0€ toimii hyvin, vaimo kyllä sanoi mihinkä ne meinaan laittaa. Hyvä kysymys, eiköhän ne tosta vähene.

Syyskuu 10, 2016, 21:19:37 ip
Vastaus #865

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tänään loistolöytö 25 eurolla koko paketti. Voi vitsi että ne osas tehdä kauniita pelejä 70-80 luvulla! tämä on -78 mallinen ja receiverin paino yli 10 kiloa. todella hyvä ääninen klassikko ja vieläpä 5 FM pikavalinalla joka oli kyllä harvinaista ton näköisillä vehkeillä tuohon aikaan. Ja taitaa nämä olla made in west germany kun merkki on ITT 
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 10, 2016, 21:49:27 ip kirjoittanut lasse roholm »

Syyskuu 10, 2016, 22:09:07 ip
Vastaus #866

heikki fors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mc bloodsuckers
Just juttelin sähkö gurun kanssa ja mokoma 45 on am moduloitu eli ei nykyaikaa, ne voi aika nätisti muuttaa fm peliksi.
Hetkonen... Eikös 45 ole AM/FM? Siinä pitäisi olla valintakytkin naamataulussa.
Pikkuveli Mocoma 27 on vain AM.

juurikin näin.

Syyskuu 11, 2016, 00:43:03 ap
Vastaus #867

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tommonenkin levarin ostin muutama päivä sitten 20 eurolla kun oli se hyvännäköinen levylautanen strobolla ja kyllä ääni ihan ok mutt köykäinen muovinen ritsahan se on vaikka tosi upeasti kuvattuna tässä http://www.ebay.com/itm/Technics-SL-BD22-Belt-Drive-Fully-Automatic-Turntable-99p-NR-/122111339028?hash=item1c6e672a14
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 11, 2016, 00:45:41 ap kirjoittanut lasse roholm »

Syyskuu 11, 2016, 09:00:51 ap
Vastaus #868

heikki fors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mc bloodsuckers

tämmöinen technics sa 160 löytyi kaupan tuulikaanpin kierrätyspisteestä.ja kauppiaan luvalla sen sai sieltä viedä.
hyvin näyttää toimivankin  :P :P

Syyskuu 11, 2016, 12:35:43 ip
Vastaus #869

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mocoma 45 ja niistä kaksi mallia, tuo am/fm on kätevä laittaa siihen täysin turhaan häiriönpoisto kytkimeen jos pelkkä am peli. Tiistaina vien 5 kpl laitettavaksi, kaikki toimii kyllä mutta tehtaan ja iän jäljiltä ei kanavat ja tehot ole kohdillaan paitsi nyt ihan pian.