Lasse se toimii kuin junan vessa, sain kiinni sen entisen merivartioston miehen ja keskiviikkona vien akkujen vaihtoon ja se lisää tehoja ja lisää kanavia tulee yhden napin taakse. On kiva tehdä kauppaa kasvotusten ja Lassen koirapelkokin parani kerralla kun uskalsi tulla sisään, no aseiden määrää vähän kauhisteli. Sen takia lisää tehoa kun laa neiti ei vastannu mutta mun piti olla sisällä virtapiuha kiinni. Sen kaivatun kaverin sain kiinni ja kehui että äänestä tuntee mut, nyt kun nettiä kahlasin niin ei ole niitä halvimpia pelejä. Perjantaina se on viritetty peli, just mitä hain. Antenni mahtuu mun venereppuun. Tämmösestä kaupan teosta mä tykkään, ei tingitä ja myyjän vielä näkee.
Mutta se monitaajuus radio, senku joku löytää niin ostaja on tässä. Niitä myytiin olun asevarikolta joten niitä on pakko olla, hinnat oli halpoja mutta mä tuplaan ne ja maksan postikulut. En ole rikas mutta tinkiä en osaa, Lasse kauhisteli mun huonetta ja sanoi mitä vaimo sanoo, huone jonka poliisit on hyväksyneet. Tupla lukko ja hälytyslaite, ei tosta ontelolaaatan läpi oikein äkkiä tulla. Lasse näki että hullu ukko mutta pitää sanansa, ehkä hänen pojan kanssa vielä tehdään ilmakivaari kauppaa niin saan rahat uuteen kiertoon, perhana ku mulla ei raha pusy lompakossa.
Kaveri just kävi ja sanoi et hänelle myös, meillä mökkimatka 10 Km joten pitäis toimia, sillä on Zodiakki mutta vain 12 kanavaa. Sanoi ettei edes unta nää että saisi yhtähyvän kuin mulla. Silti taas on ostaja joka ei tingi, keskiviikkona viedään huoltoon mun puhelin ja sen Zodiakki ja GPS veneestä. Eli yksi lisää ja me ei valita vioista kun huollon kautta viedään, netistä löyty ohje kuinka saan 40 kanavaa ja osat maksaa n. 3€. Siis tarjotkaa hyllynpäälle jääneitä LA puhelimia, maksu tilille ja matkahuoltoon niin että vastaanottaja maksaa. Kunhan on päällepäin ehjä niin meidän korjausvelho saa kyllä hengen ja tehot kohdilleen. Ja kun me ostetaan emme koskaan valita, oma vika jos ostaa rikkinäisen, se on meidän periaate. Siis kannettavia malleja.