Kirjoittaja Aihe: Kirpputorilöytöjä  (Luettu 524985 kertaa)

Syyskuu 23, 2015, 15:39:26 ip
Vastaus #705

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joo mullakin on vanha painos hyönteiskuvastosta, perintökappale, ja vähän uudempi versio lintukirjasta, se on kirjaston poistoja kuten nuo sinunkin, huonommassa kunnossa vaan.

70-luvun Weilin&Göös.in Euroopan Linnut oli ja on varmaan edelleenkin tosi kallis ja vaikea kirja löytää.
Minulla on nyt se vanha,aika huonokuntoinen sekä uusi Tammen kustantama Lars Jonssonin Euroopan Linnut.
Molemmissa on puolensa,mutta jotenkin se vanha on vain mukavampi,ehkä vähän vanhentunut tiedoiltaan.

Syyskuu 23, 2015, 18:16:56 ip
Vastaus #706

Harri Kauranen

• Vieras
Mulla toi wellin göössin euroopan linnut kirja on ja kirpparilta sen kerran ostin hintaan 2,5€,noin vuosi sitten.Mun kirja oli varmaan avaamaton,kun sen ostin.

Syyskuu 23, 2015, 18:25:07 ip
Vastaus #707

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tämä Lars Jonssonin kirja varmaan romahdutti hinnan.
Muistan kun bongarit melkein tappeli saadakseen sen Göössin kirjan.
Suht harvinainen se kuitenkin on,hyvä löytö.

Kuka sen vanhan on toimittanut,minun kirjasta puuttuu kansi ja seuraavat lehdet jossa tekijätiedot.
Samoin puuttuu sivuja,mm.pääskyset kokonaan.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 23, 2015, 18:31:15 ip kirjoittanut Martti Törmä »

Syyskuu 23, 2015, 18:55:58 ip
Vastaus #708

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Joo mullakin on vanha painos hyönteiskuvastosta, perintökappale, ja vähän uudempi versio lintukirjasta, se on kirjaston poistoja kuten nuo sinunkin, huonommassa kunnossa vaan.

70-luvun Weilin&Göös.in Euroopan Linnut oli ja on varmaan edelleenkin tosi kallis ja vaikea kirja löytää.
Minulla on nyt se vanha,aika huonokuntoinen sekä uusi Tammen kustantama Lars Jonssonin Euroopan Linnut.
Molemmissa on puolensa,mutta jotenkin se vanha on vain mukavampi,ehkä vähän vanhentunut tiedoiltaan.

Jaa eiku noi mun kirjat onkin molemmat WSOY:n tekemiä, hyönteiskirja ruskeilla kansilla vuodelta 1961 ja linnut 1969. Mutta on sen hyönteiskirjan avulla muutama ötökkä tunnistettu, uusi asukas vanhassa talossa vertaili kaikkia löytyneitä öttiäisiä ensin tupajumiin ja sitten vaatetuholaisiin ;D

Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Syyskuu 24, 2015, 09:58:14 ap
Vastaus #709

Harri Kauranen

• Vieras
Kaveri poikkes,oli eilen ollu Vammalassa ja sieltä kolme kirjaa kirpparilta yhteishinta 1,5€.On tähtiopas taivaankappaleiden tarkkailu ja tunnistaminen.Valokuvaajan käsikirja ja tiedon rajamailla.Tässä voikin olla aika juttuja,tässä tiedon rajamailla.Käsittelee mm. lentäviä lautasia,selvännäköisyys ja ajatuksensiirto ym samanmoista.Otin ton lainaan ton tiedon rajamailla kirjan.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Syyskuu 28, 2015, 13:44:45 ip
Vastaus #710

Harri Kauranen

• Vieras
Juur kävin riihimäellä yhdellä kirpparilla.Sielä oli tanbergin kelahauhuri siisti kahella kympillä ja siinä yks ukko sano kokeilleensa sitä ja ääni ainakin tulee.No sielä ei kelvannu kun käteinen raha,no mä siitä paikasta automaatille ja kun palasin,olihan sen jo joku ostanu.No kaksi akuankka kirjaa sain kuitenkin sillä reisulla.

Syyskuu 30, 2015, 22:42:39 ip
Vastaus #711

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Tämän Jakuaari Spesiaali yksilön pelastin mänemästä romunkerräykseen.

Yllätys yllätys, se oli melekein uuvenverosessa kunnossa viimesten kolomenkymmenen vuojen ? sekaromun seassa lojumisesta huolimatta. Renkaesiin vuan tarvihti punpata ilimat, ja vähä valonheittäjän muatotusta rapsutella, siinä kaekki.  :-\

-pena-

Lokakuu 01, 2015, 08:10:02 ap
Vastaus #712

Antti Jokinen

• Vieras

Lokakuu 01, 2015, 09:00:45 ap
Vastaus #713

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa

...Ja faarin kumi menee littuun ja faari lentää suoraan hevon...

t. markku

Lokakuu 02, 2015, 14:48:35 ip
Vastaus #714

Harri Kauranen

• Vieras
Tulihan kaverin kans kirppareita koluttua,kerittiin viis kiertään.Tulihan iltalukemista,vaikka edellisetkin on vielä lukematta.No motoristeja ja muistojen mopoja kaks euroo,mutta kirja taitaa olla avaamaton.Samassa pöydässäolis ollu myös huoltoasema kirja ja nostalgiset polkupyörät,mutta ne mulla jo on.Toisella kirpparilla oli tuning moottoripyörän modifiointi euro viiskyt.Sit toi viimenen kirppari sieltä kolmella euroo harrastuksena museoajoneuvo kirja.Tonne ne menee meikäläisellä nyt makkariin,jos ne joskus sais aikaseks lueskella.

Lokakuu 02, 2015, 16:00:08 ip
Vastaus #715

Harri Kauranen

• Vieras
No tossa kuvia niistä kirjoista,jos joku tunnistaa.En saanu kuvia tohon "alkuperäiseen",kun tää mun kone ei ollenkaan lähteny käymään ja jouduin tolla toisella koneella oleen netissä.

Lokakuu 03, 2015, 17:35:27 ip
Vastaus #716

Pekka Tuukkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Noista Harrin kirjoistahan yksi on Klubin jäsenen kirjoittama.

Lokakuu 03, 2015, 19:22:15 ip
Vastaus #717

Arto Juntunen

• Vieras
Jyväskylän SA -joutokamamyymälästä löytyi tämmöisiä tänään.

-aju-
P.S. Tuo palomiesten kypärä tuo mieleen tutkimukset joiden mukaan ko. ammatti
on naisväen mielestä erityisen eroottinen. Jaa-a...tuohon keskelle kupolia josko
asentelisi vielä kumikul*in pystyyn niin jopa vainkin olisi "Tres Erotique"!

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2015, 19:23:57 ip kirjoittanut Arto Juntunen »

Lokakuu 03, 2015, 19:30:57 ip
Vastaus #718

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Hyi Artsi,et kai sentään ostanut "siemensyöksykypärää"?Sentakia siinä on tuo visiiri...

Lokakuu 03, 2015, 22:56:22 ip
Vastaus #719

Jouko Pajunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Emäntä yllätti ostamalla kirpparilta minulle uuden huvijahdin. Tosin minä annoin sille rahat ja kun on hel..tin huono muisti niin yllättihän tuo  :P

Nyt sitten huomenna testaamaan: Minnkota perään ja kalalle. Vielä kun keksisi tuohon sähköperämoottoriin jonkunlaisen kauko-ohjaussysteemin: Sen "kaasukahva" on aina selässä ja ajaminen on yhtä tuskaa >:(

Olisihan siellä kirpparilla ollut Seagullikin.