Just tuollaisen 61 Plymouth poliisiautonraadon haimme aikoinaan Bedfordilla (kerroin hakureissusta metsäautoja topicissa). Ei tainnut olla tuo postimerkin auto kun minun raatoni oli musta. Jossain vanhassa Mobilistissa oli kuva mustasta 61 Plymouth poliisiautosta, menin lehden kanssa tutkimaan autonraatoa ja löysin autosta juuri samoista kohdista reiät tai paikatut reiät missä kuvan autossa oli sireenit, antennit ym lisälaitteet. Postimerkissä oleva Plymouth, samoin kuin oma raatoni olivat halvinta Savoy mallisarjaa, kuitenkin oma raato oli ollut isolohko V8:lla uudesta lähtien. Luultavasti erikoistilauksena aikoinaan tilattu, tietääkseni V8:a ei Savoyhin ollut edes lisävarusteena.
Minulla oli aikoinaan 61 Plymouth 2-ovisena hardtoppina. Cruisailin tyttöystäväni kanssa kun poliisiauto tuli vastaan, poliisiauto ajoi tiensivuun ja autosta putkahti pysäytystikkari ulos. Avasin autonikkunan jolloin poliisi huikkasi että tules käymään täällä autossa, kysyin että otanko paperit mukaan, poliisi vastasi että ei tarvitse. Nousin autosta ihmetellen mitä ihmettä olen nyt tehnyt kun poliisiautoon pitää mennä eikä edes auton papereita tarvi mukaan. No, takapenkille istahdettuani alkoi vänkärin paikalla ollut vanha poliisi jutella: "sinulla on sitten hieno auto, minä aloitin poliisityöt aikoinaan partioimalla juuri tuollaisella 61 mallisella neliovisella Plymouthilla. Se oli hieno pirssi, olipa mukavaa ehtiä nähdä samanlainen auto ennen eläkkeelle siirtymistäni, tämä oli hieno hetki." Aikamme vielä rupateltiin autoista kunnes poliisit toivottivat hienoja ajohetkiä Plymouthilla. Kysyin vielä että ettekö halua nähdä ajokorttia tai auton papereita, "emme tarvitse nähdä, noin hienossa autossa ei varmasti ole mitään hämminkiä." Nousin poliisiautosta, toivotin vanhemmalle konstaapelille mukavia eläkepäiviä ja kävelin autolleni. Poliisiauto jatkoi matkaansa vanhemman konstaapelin katsellessa kauhoisasti Plymouthia.
Löysinhän minä kuvan raadosta:
[ylläpito on poistanut liitteen]