[/quote]
Aika kypsiä vissiin olivat tähän kalustoon 1ErAutoK:ssa 80-luvun loppupuolella. Joskus Maijanlammella joku kapiukko sanoi illalla, että ovathan nyt kaikki kuljettajat kattoneet nyt öljyt, vaikka ei haittaa, jos Custom-kuskit ovat unohtaneet... Näitähän oli muillakin laitoksilla - tai postilla nyt ainakin.
[/quote]
Kerran yks kapiukko meinas kypsyä yhellä yöllisellä moottorimarssilla Customin koppiin. Olin yhen ryhmän johtajana ja kartasta piti seurata, että millon mihinki risteykseen pitäs saapua.
Noh... ylikersantti Hannu T istu siinä keskellä mun ja kuljettajan välissä. Aina välillä Ylik. Hannu T kysäs, että miten matka kulkee ja millä aikataululla mennään. Minä sieltä paeristani luin sille niitä juttuja ja välillä kysäsin ylikessulta, että mitä se mahtaa olla kello, kun ei itselläni sattunut aikarautaa olemaan.
Ylikessu jo yhdessä välissä kysyi, että "mikä ryhmänjohtaja se tuommone on, kun eii oees kelloa ranteessa?". Minä vastailin, että ei sillon ku minut tänne määrättiin, puhuttu mitään siitä, että pitäs olla kelloki.