Ihan ny Vapun kunniaksi, menin Vaasan Haldinille 35V sitten töihin ja viimeinen sielä tehty linjuri ajettiin ulos. Oli ns. proto eli ensinmäinen teräsrunkoinen ku aikaisemmat tehtiin puusta, ette poijaat tajua millainen aarreaitta oli kellarissa josta hain kaikkea pientä. Oli alumenttipeltiä jossa keinopuu päällä ja kaikkia äänenvaimennus juttuja mahkapinnalla eikä maksanut ikinä mitään, oli pellisepät jotka teki pellistä puuhevosen kuhan löysivät pellin jossa reikä mihin häntä laitetaan. Sekin on varmaan metsäauto nykyään, ette tiedä kuinka paljon opin siellä noiden mestareiden opissa. Lasimestari ei tehnyt reikää mun 144 volvon pikkulasiin ku lähti se klipu niin meidän lasimestari näytti kuinka karkaistuun lasiin tehdään reikä ja pani mut tekeen sen, sori ku runosuoni sykkii ja olen hirveissä lääkkeissä kivun takia. Mun kompura 300Bar pamahti niin vanhalta Vaasa traktorin tekijältä kysyin kuinka männänrenkaat tehdään ku sielä tehtiin kaikki ite, palatkaa metsäautoihin oli vaan pakko purkautua ku ei ole kuin koira kaverina.