Ebayssa on 8kpl Hepoliten vedetten mäntiä 269€ 2mm ylikokoa, löytyy numerolla: 110892116450. ei tee kuin 35€/kpl + postit 19€.
Joo. Kiitos kovasti vihjeestä. Valitettavasti vaan ei oo laittaa tollasia summia kiinni harrastuksiin tällähetkellä kun on tää talorojekti päällänsä. Ja muutenkin oma harrastusfilosofia ja noiden laitteiden kunnostamisen punainen lanka on siinä, et pelastan sammalikosta noita rautamöykkyjä ja hapottelen ja hiplailen niitä.
Jätän suosiolla NOS-osat muille ja pillillä lämmittelen 80v vanhoja metsämuttereita uusiokäyttöön, kun se koneiden sielu elää mun mielestä niissä aidosti vanhoissa pulteissa ja rasvakupeissa. Se, et vanhasta niittokoneesta saa tuumakierteisiä neliökantapultteja ja niitä ruuvaa kiinni T-Hoppaan tai vanhaan J.A.P:iin niin siinä on se mun juttu. Mulla ei oo niinkään palavaa halua maantielle, kunhan saan vaan nyrkit ruostemujussa murjottaa pajalla.

Siksi olen haalinut ja tulen haalimaan metsiin hylättyjä laitteita. On mulla toki jokin raja siinä mitä haalin, ettei tontti täyty mistään jonninjoutavasta romusta!!!