Itse olen ollut kaukaa viisas ja tähän mennessä myynyt cx:t aina alkuperäistangolla (luultavasti ostajallekin paras ratkaisu) ja pitänyt tuon allright stongan itsellä tallissa. Luultavasti laitan sen tähän uuteen siniseen cx:ään kiinni jos tällä tulee taas itse ajeltua. Työmatkoille cx lienee mukavampi kuin goldwing, niin voi olla että tämä jää itselle arkiseksi työmatkapyöräksi ja wingillä ajellaan sitten aurinkoiset pyhäpäivät ja pidemmät reissut.
Tässä piti pikkuhiljaa sininen cx käydä läpi talven aikana. Mutta kuinka ollakaan

Vaimo kun on iltavuorossa ollut paljon, niin täähän on kohta läpikäyty ja valmis vaikka ei oo vielä marraskuukaan. Ei kait siinä mitään. Sit istutetaan kahta hienoa hondaa talven yli lämpimässä tallissa ja käydään välillä istumassa päällä ja päristelemässä huulia

Jännä efekti kyllä tullut huomattua tänä kesänä. Ensimmäinen kesä hetkeen ilman honda cx:ää. GL1100 korvasi sen aika maireasti. Mutta kuten moni sanoo, että on katunut cx:n myyntiä, niin jollain tavalla se pitää kyllä paikkansa ja kummittelee ajatuksissa.
Riittää että Ben laittaa tänne tai faceen kuvan missä näkyy cx:n mittaristo, niin tulee väkisinkin hyvälle tuulelle.
Kai siinä cx:ssä jotain sitten on. Tavallaan ihan pirun ruma pyörä, mutta tavallaan ihan pirun simppeli ja mukava pyörä. Kardaani, nestejäähy, mekaaninen tuuletin, työntötangot nokkaketjujen sijaan. Miten simppeliä tekniikkaa. Ei mitään super erikoisuutta. Pelkkää toimivuutta.
Ehkä sen vuoksi tuli taas hankittua yksi cx, vaikka pyöriä olisi vaikka mitä tarjolla. Jotenkin tämä vaan kiehtoo.
Voi silti olla että tämä lähtee keväällä myyntiin ja wingillä mennään taas. Mutta tärkeintähän motoristiudessa on asenne. Ja osana siihen mielestäni kuuluu se että näitä pitää edes vähän ropata. Ja silloin kun ropataan, niin sen täytyy tuntua mukavalta. Jos ei tunnu mukavalta, niin silloin on joko väärä pyörämerkki alla tai sitten ollaan vähän väkisellään motoristiuraa hankkimassa.
Toisaalta kukin tavallaan.Toiset ropaa ja toiset ajaa

Itselläni ei ole yhtenäkään ajokautena tullut vielä yli 5000km mittariin. 5 vuoden aikana (jolloin minulla on A-kortti ollut) minulla on ollut 2kpl 250cc skootteria ja 6kpl eri moottoripyöriä. Toistaiseksi taitaa tallissa olla ropaamiseen mennyt enemmän tunteja mitä ajamiseen. Ajatus kyllä on että ehkä jatkossa vähemmän ropaamista

Jos luonto suo. Minkäs teet jos luonne on sellainen, ettei halua talvea istua sohvalla iltaisin telkan ääressä.
Mutta mitäs tässä löpisemään.
CX on hieno pyörä. Ja ties vaikka sillä ensi kesänä kierrettäisiin koko suomi.
Mites Tommi onko siellä pohjoisessa jo iskenyt lunta maahan?
Vai pääseekö vielä ajelemaan?