Jos pitäs äkkiseltään jotain noihin simmi rikkoihin valehella niin sanoisin että kysellä ruuvikaupoista, mp kaupoista tai koneistamoista, jos ei tärppää sieltä niin sitte hioa sopivan ohuseksi itte..
Sitte oli mulla kysymyskin: Tietääkö joku fiksua keinoa miten sais nuo pultin suojat irti noista tangon kiinnitys pulteista? perus pikkumeisseli taktiikka vois olla ekana mielessä mutta jos ois joku parempikin tapa niin ettei vaurioitus maalit niistä osista. tarkotus ois koittaa säätää tankoa vähä omalle ruholle sopivammaksi, nyt se on just pahalla etäisyydellä.
Sitte noihin aijempiin puheisiin vaikka silloin osasinkin olla vähän hiljempaa..
Todettakoon alkuun että ku ite ostin tuon CX:n niin se oli kans nettimoton halvin ja ostin kans koeajamatta. Niinku Ben teki..
Sitte noista mauista. Piti ihan vartavasten kattoo netistä miltä näyttää punanen CX tarrojen kanssa. Täytyy todeta että ollaan vähä Benin kannalla että ei ne nyt hirveen hyvin välttämättä tuohon punaseen sovi.
Tuohon siniseen taas mun mielestä no sopii pirun hyvin.
Mutta kuten todettua, jokainen tehköön pyörästänsä mieleisen. Tosin ite en oikein ymmärrä tuota järjetöntä osien muuntelua niin että ne on palautumattomasti muutettu. Mutta kukin tehköön omalle omaisuudellensa kuten parhaaksi näkee..
Pakko vielä sen verran todeta että ainut mitä muuttasin CX:ssä jos voisin ois se että kone sais olla vähä pitkäiskusempi, tai lähinnä että ois kiekat sen tonnin pari pienemmät ku hurjastelee satasta, tahi kaheksaa kymppiä.
Mutta ei kai tuo auta ku lähteä käymään vielä ilta-ajelulla ennen ku alkaa vappua juhlistamaan.
E: no muutetaan vielä mieltä sen verran, että mustat tarrat sopii mun mielestä hyvin punaseen.. Mutta se on maku asia sano musti, kun....
Kattelin muuten tilastoja taannoin, tää CX topic on vastausmääriltään 5. suurin topic tällä foorumilla, ja 9. katotuin.