Kirjoittaja Aihe: Honda cb 350 kysymykset/vinkit  (Luettu 1025407 kertaa)

Toukokuu 12, 2007, 21:49:33 ip
Vastaus #90

Vesa Pohjalainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kuullostaa hienolta. Toivottavasti sabloonasta oli apua maalauksessa.  :D
Vesa Pohjalainen
Ruotsalaisia autoja ja jaappanin mopo

Toukokuu 12, 2007, 21:52:20 ip
Vastaus #91

Mikael Jäske

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En tiedä tarkemmin maalaus prosessista.. mutta toivotaan, että vaivastasi oli apua :)  Kiitos siitä
Luulen, että kyllä siitä varmaan sai ainakin kuvion alku ja loppu kohdan tarkistettua..  maalari oli saanut joltain tutultansa alkuperäisen tankin lainaksi, jossa oli tuo kuvio..

Toukokuu 13, 2007, 11:37:44 ap
Vastaus #92

Mikael Jäske

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Aurinko tuossa jo paistelee, mutta pahasti puut edessä... otin kuitenkin kuvan, että ei tarvii pitää teitä niin jännityksessä  ;D

Tässä tämä tankki nyt sitten on
näyttääkin näköjään kuvassa enemmän oranssilta, kuin kullalta..

Edit: Kuva vaihdettu aurinkoisempaan :)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2007, 23:10:43 ip kirjoittanut Mikael Jäske »

Toukokuu 14, 2007, 07:15:17 ap
Vastaus #93

Vesa Pohjalainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ainakin tuossa kuvassa raidat ovat tosi onnistuneen näköiset.  :)
Vesa Pohjalainen
Ruotsalaisia autoja ja jaappanin mopo

Toukokuu 15, 2007, 22:39:10 ip
Vastaus #94

Vesa Ukkola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Miten etu vilkkujen maadoitus? kuuluisiko mennä lampun kannalle asti johto, vaiko niin, kuin mulla oli purettaessa, että meni maajohto vain vilkun kiinnitysmutterin alle?

Sähkökaaviossa on vilkun maadoitusjohto vihreä. Vilkun kiinnitystangon ja kumitulppien läpi ei kaksi johtoa mahdu.
Omassa pyörässäni löysin alkuperäiset liittimet edessä lampun takaa ja takana takalokasuojan päältä.
Aikaisempi "sähkömies"oli maadoittanut vain oikeanpuoleisen etuvilkun yhden ruuvin alle,
vasemmat vilkut eivät tietenkään toimineet maadoituksen puutteen vuoksi.

Toukokuu 15, 2007, 23:17:13 ip
Vastaus #95

Mikael Jäske

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pitäisiköhän aloittaa uusi aihe, kun tämä alkaa mennä aika pitkäksi..
Jos joku moderaattori lukee tämän, niin voisi kertoa, kumpi on fiksumpaa (tai käytännöllisempää), jatkaa tätä vai aloittaa 10 uutta?

Toukokuu 19, 2007, 19:38:48 ip
Vastaus #96

Mikael Jäske

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kaasareita tuossa aloin laittelemaan..  muistin, että viimesyksynä tippui ilmaruuvi ajossa, ruuvi onneksi oli lohkon päällä, mutta jousi tippui tien päälle..  ei kenelläkään olisi sopivaa jousta tarjota?

Jännittää hieman tuo johtosarja..  savu varmaan nousee useammastakin paikasta, kun sen ekan kerran laittaa akkuun kiinni :D

Toukokuu 20, 2007, 13:58:00 ip
Vastaus #97

Pekka Kuronen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Löytyisikö suuttimia kyseiseen härveliin tai tietoa mistä voisi kysellä? Mulla on vm.1971 ja siitä löytyi #75 ja #110 ja nyt haussa #60 ja #125 (kirjan mukaan vakiot).
Kiitos ja palataan.

Toukokuu 20, 2007, 15:25:57 ip
Vastaus #98

Marko Tolvanen

• Vieras
mulla myös 1971 ja siinä oli 100 ja 75.varakaasareissakin on juuri nuo koot.

mulla on orkkisräjäreiden mukaan vakiokoot 68/70 ja 105.tuota 125 kokoa ei opus edes tunne...
itse en noita kokoja mennyt vaihtamaan kun kerta niillä toimii...tuon 60 koon saat tilattua suoraan brandtilta.laittaisin itse kuitenkin ensin uudet o-renkaat noihin vanhoihin ja kokeilisin niillä.

cmsnl antaa myös orkkiskoot 70/105

mistä tuon 125 löysit?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2007, 15:30:20 ip kirjoittanut Marko Tolvanen »

Toukokuu 20, 2007, 19:37:13 ip
Vastaus #99

Mikael Jäske

• *
  • Jäsentiedot Poissa
tänään sain sähköt melekein valmiiksi.. sarvien katkaisimissa on suurimmassa osassa nyt uudet johdot..  vilkkukatkaisijan johtoja en vaihtanut, enkä "sammuttimen" johtoja, kun olivat niin hyvät (ja hankalat juottaa :)

oikean puolen vilkkujen johtojen uusinta ja vilkkujen asennus vielä, niin periaatteessa sähköt olisi sitten valmiina..

tutkiskelin tuota vapaavaloa ja vilkun merkkivaloa..  siis oikeastikko pitäisi olla mittaraiden alla valot?  ei mulla vain ole...  vai onko tuossa ollenkaan mittarien taustavaloja ja ne joita taustavaloiksi luulen, olisivatkin nuo merkkivalot??   Jossain joskus näin kuvan jostain värkistä, jossa oli merkkivalo paneeli mittarien välissä.. eihän tuossa voisi sellaista olla?

Jos joku muistaa ulkoa, niin voisi kertoa kaikkien polttimoiden tehot?
takaparkki/jarruvalo?
takavilkut?
etuvilkut?
Etuparkki?
lyhyt/pitkä?
mittarien taustavalot?
pitkien merkkivalo?
vapaa/vilkun merkkivalot?

siinä ne polttimot vissiin sitten oli..

Toukokuu 20, 2007, 20:22:01 ip
Vastaus #100

Marko Tolvanen

• Vieras
kyllä ihan oikeasti siinä kierroslukumittarissa on keltainen(vilkku) ja vihreä(vapaavalo).

Jos joku muistaa ulkoa, niin voisi kertoa kaikkien polttimoiden tehot?
takaparkki/jarruvalo? 12V-7/23W
takavilkut?12V/10W
etuvilkut?12V/10W
Etuparkki?12V4W
lyhyt/pitkä?12V35/25W
mittarien taustavalot?12V/3W
pitkien merkkivalo?12V/3W
vapaa/vilkun merkkivalot?12V/3W

tiedot alkuperäisestä käyttöohjekirjasta.

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2007, 20:27:17 ip kirjoittanut Marko Tolvanen »

Toukokuu 20, 2007, 20:26:02 ip
Vastaus #101

Timo Vepsäläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Clymerin korjausoppaasta löysin seuraavaa: ajovalo 35 W/50 W. Loput oli sitten koodilla: taka/jarru A4828, vilkku A4527, varoitus/mittarivalot A72. Eli lisätietoja vaan kyselemään noista koodeista. Ihan vakiopolttimoita ne kuitenkin on, kunhan vaan kanta on sopiva.
Satunnainen Seikkailija

Toukokuu 20, 2007, 20:40:03 ip
Vastaus #102

Mikael Jäske

• *
  • Jäsentiedot Poissa
mulla on kiekkamittarissa ja nopeusmittarissa kummassakin pohjassa vain yksi reikä ja kumpaiseenkin tulee polttimo..  onkohan mulla jokku karvalakkimallin mittarit :D

Kiitos polttimo kokojen kertomisesta..

hetkiminen muutes... pitää ottaa se kromipohja pois ja kattoo, josko sen alla olis reiät poilttimoille..
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2007, 22:59:34 ip kirjoittanut Mikael Jäske »

Toukokuu 21, 2007, 11:37:12 ap
Vastaus #103

Pekka Kuronen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hep!

Mulla kävi käpy, muistin väärin. Siellä olikin sisässä juuri 75/100 ja haynesin manuska (v.1974) kertoi, jotta 60/115 ois oikeat. Oireista päätellen tarviin suuremmat pääsuuttimet , ja tohon on laitettu powerfilterin suodattimet. Täytyykin vaihtaa o-renkaat samalla. Kiitos ja kumarrus. btw. voisin ostaa suuttimia, jos vain on kaupan?

t. pKu

mulla myös 1971 ja siinä oli 100 ja 75.varakaasareissakin on juuri nuo koot.

mulla on orkkisräjäreiden mukaan vakiokoot 68/70 ja 105.tuota 125 kokoa ei opus edes tunne...
itse en noita kokoja mennyt vaihtamaan kun kerta niillä toimii...tuon 60 koon saat tilattua suoraan brandtilta.laittaisin itse kuitenkin ensin uudet o-renkaat noihin vanhoihin ja kokeilisin niillä.

cmsnl antaa myös orkkiskoot 70/105

mistä tuon 125 löysit?

Toukokuu 21, 2007, 15:48:01 ip
Vastaus #104

Marko Tolvanen

• Vieras
nuo haynesin ja clymerin oppaat antavat ihme kokoja.itse kävin brandtilta ostamassa 105 suuttimet.toimii paljon paremmin kuitenkin noilla 100 koon suutimilla.tosin mulla tulee 6500 tuhannen kohdalla ihme notkahdus.kuitenkin sen jälkeen laulaa iloisesti sinne 10000 tietämille.en päässyt tuosta oireesta eroon suutinkoon vaihdolla.tuli vain puutuneemmaksi.

tuon 115 koon saat ainakin tuossa stormin keysterin korjaussarjassa.muistaakseni tuota toista pääsuutinta ei tuossa mukana tule...ostin erikseen taannoin tuon 60 koon brandtilta ja kokeilin tuota 115/60 yhdistelmää.aivan moido...ei toimi...tosin mulla oli alkuperäiset suodattimet.

mitens tuo sulla oireilee?