Kirjoittaja Aihe: Triumph Tiger Cup  (Luettu 2989 kertaa)

Toukokuu 19, 2025, 11:39:28 ap
Vastaus #15

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Vähän etenee proggis mutta kun osia ei meinaa kuulua sumujen saarelta.
Oletteko tilanneet osia tällaisesta firmasta  kun Greystones Tiger Cub Warehouse,minkälaisia kokemuksia teillä tilanneilla on?
Hyvin on ainakin ebayssa tällä firmalla Tiger Cuppiin palikoita mutta toimitus tökkii.
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,Cresent mopo-63,NSU Sportmax Streetreplica

Toukokuu 23, 2025, 16:12:46 ip
Vastaus #16

Simo Puikko

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olin näköjään 9.5 laittanut tilauksen auton osista. Eilen oli paikallisessa postin pakettiautomaatissa. Eli melkein 2 viikkoa.  Melko normaalia taitaa olla. Alkumatkan tuota oli tuonut Royal Mail,
välillä Ruotsin Posti ja lopuksi Suomen Posti. Seuranta loppui siihen, kun Royal Mail oli sen luovuttanut jollekin seuraavalle. En pitänyt tuot ongelmana. Seurannassa oli alunperin annettu arvioiduksi saapumispäiväksi 22.5.
Eli päivällä heitti. Oli myyjältä ns "all inclusive" palvelu. Eli Suomen alv ja tulli maksettuna. Tuossa taas huomasi, että brittien verottoman hinnan saa kertoa kahdella, niin ollaan melko likellä lopullista hintaa Suomessa.

Elokuu 16, 2025, 17:10:12 ip
Vastaus #17

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Jatketaan nyt taas toimituksista.En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa mutta kun kyselin tilauksestani niin sain tällaisen vastauksen:
Your order, including the ......................you paid for, was posted on July 28th. Unfortunately, it was sent to an incorrect address by mistake.

I have contacted the customer we sent the package to. He is also in Finland. I have asked him if he can forward it to you. I will let you know as soon as I hear back from him.

Please accept our apologies for this error.

Ja sama suomeksi:   Tilauksesi, mukaan lukien maksamasi ........................, lähetettiin 28. heinäkuuta. Valitettavasti se lähetettiin vahingossa väärään osoitteeseen.

Olen ottanut yhteyttä asiakkaaseen, jolle lähetimme paketin. Hän on myös Suomessa. Olen kysynyt häneltä, voiko hän toimittaa sen teille. Ilmoitan teille heti, kun kuulen häneltä vastauksen.

Pahoittelemme tätä virhettä.

Tämä yritys on Draganfly Motorcycles,kerran aiemmin olen tilannut ko. yrityksestä osia,silloin toimitus oli ihan OK paitsi että paketti tuli kuukauden sumujen saarilta ja silloinkin jouduin kyselemään että koska tulee kun hehän eivät vaivaudu lähettämään seurantanumeroa.

Jos tätä lukee henkilö jolle paketti on lähetetty niin voisi vaikka YV:llä ottaa yhteyttä niin sisimme yhdessä naureskellä engelsmannien toimitukselle.
Olen joskus aiemmin tilannut Englannista jotain mutta se oli ennen breksittiä ja silloin ei ollut mitään ongelmia,on kyllä viimeinen engelsmanni pyörä johonka kajoan jos osien hankinta on näin hankalaa,yksi toinenkin firma oli joka panttasi lähetystä kun ei ollut yhtä osaa heillä varastossa ja hehän eivät vaivautunee siitä minulle ilmoittamaan ennenkuin kyselin perään kun paketiia ei kuulunut,hekään eivät vaivautuneet lähettämään seurantanumeroa ennenkuin pyysin.
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,Cresent mopo-63,NSU Sportmax Streetreplica