Accent ELZ3 electronic ignition ollut jo useamman vuoden,no problems ja helppo asentaa tumpeloltakin eikä sisällä mitään ylimääräisiä bokseja tms kuten useimmat muut jos asialla väliä jollekkin.
Toimii orkkispuolilla ja suosittelen samalla niidenkin uusimista jos ikivanhat,samoin jännitteensäätimen vaihto nykyaikaiseen jos kerta nykyaikaa haluaa sytkään/ sähköihin, suoraan orkkisliittimiin sopivia löytyy.
Akku oltava ainakin mun kokemuksen mukaan suht täydessä latingissa ,käynnistyy huonosti tai ei ollenkaan ellei näin ja polkupyörässä kuten 380 kunto loppuu nopsaan...550 startti joten siitä en tiedä vai onko vaan yksilökysymys mulla?
Akku kunnossa niin "kuin palmun alta" kuluneella vertauskuvalla.
Muutaman tunnin homma värkätä vanhan purkamisesta alkaen jos käy pitkällä kahvilla tai lounaalla vaikka tumpelompikin kaveri..kröhm..ja seuraa huonohkoja saksankielisiä ohjeita,englanniksi vielä huonommat mutta jos kaivat mun Gt380J jutun niin lukaise sieltä miten meni asennus johon kylläkin meni kohtuupaljon pidempään koska olin saanut virheelliset kytkentäohjeet johtovärien suhteen joka vei aikaa ymmärtää täällä päässä miksei laite toimi ja syynä että englanti taipuu ilmeisesti saksassa kohtuuhuonosti ...asia selvisi kumminkin viestien uwelle ja pilvet väistyi parin johdon paikkaa vaihtaen eikä enää kakonut, paukkunut ja pätkinyt..
Joku tykkää joku ei kun kärkisysteemeilläkin puolustajansa aina mutta 3 kärkien säätö just kohdilleen ei napannut edes harvakseltaan aikaavievänä nyhjäämisenä ja löytyyhän noita muitakin kärjettömiä maailmalta nettihaulla toki ollen varmaan hyviä nekin mutta ei kokemusta muista jälkiasennus kärjettömistä kuin tästä.
Huomioitavaa että Gt380 ja Gt750 käyttävät samaa sytytystä kun taas Gt550 tilattava erimoinen versio koska toinen pyörimissuunta moottorissa mutta lue tosiaan minun juttuni Gt380J osalta jos kiinnostaa ja sieltä loppupäästä pitkää ketjua jossa sytytysasiaa ja josta tietty kuvat poistettu aikapäiviä asioiden hankaloittamiseksi mutta mikäli kiinnostaa ota yhteys valmistajaan josta kysyt mitä mieleen tulee,vastaavat ja neuvovat kyllä nopsaan ja englanniksi ellet osaa saksaa. uwe.gottwald@accent-electronic.com ja näistä löytyy kuvia netistä kun hakee ELZ3 coil.
Twineihin löytyy tietty myös omansa rajallisesti ja semmoinenkin ELZ2 tullut myös tilattua mun vanhaan nelitahtiseen Z250 E Kawaan erikoistilauksena muokattuna CB450 black bomberin sytkästä .Pikkupaja joka tekee vakiomallien ohessa myös tilaustöitä ja omistajan sp osoite tuossa siis aiemmin .Ole hyvä
Ps lisäys 10/23 niin ainakin kesällä accentin valmistaja olemassa vaikka ei mainosta enää sitäkään vähää,lie muutakin elektronikkahommaa enenevästi näiden tilalla ja enempi tilauspohjalta tekevät.Kysyin uwelta neuvoa sytytykseen liittyen tuon kawan osalta kesällä joka yhä asentamatta ja kyllähän hän vastasi tuosta samasta osoitteesta eli tämä tuohon myöhempään vistiin Terolle kuin toki muillekkin.
Aloittajasta en tiedä mihin katosi kysymyksensä esitettyään...tokko lukenutkaan näitä.?