Soittivat ja sanoivat et saan vähentää laskusta 30€, sanoi et ei käy vaan vähennän koko viiskymppisen. Soittelin kaverille ja asia tuli puheeksi niin hänen tyttärelle oli tullut 400€ sadoista teksti viesteistä joita oli lähetetty ulkomaille kahden sekunnin välein, ketä pystyy moiseen nopeuteen. Saivat laskun sovittua ja lähettivät uuden simkortin ku vika täytyy olla siinä, siis Telian simmissä. No tällä kaverilla saunalahden liittyä (sama kuin Elisa) ja sai tarjouksen jostain muualta niin soitti ja sanoi et taitaa vaihtaa, ei ei älä vaihda vaan meiltä tämmönen tarjous. Ainut huono puoli et piti ottaa kahden vuoden soppari, kaverilla firma ja paljon ulkomaan puhelui mut sanoi säästävänsä n.300€ per vuosi. Eli niitä kannattaa välillä vähän kilpailuttaa, mulla maanantaina käynti Elisa liikkeess ku otin sen elisa viihde mokkulan ja Cmorea ei oltu kytketty päälle. Sanoin et jotain hyvitystä kaipaan niin panivat pariksi kuukaudeksi lisää ilmaisia kanavia mulle, et näin se käy. Kovaa on kilpailu noilla operaattoreilla, katotaan kehtaavatko panna perintään ku kuluttaja asiamies ottaa heihin yhteyttä. Mua jo rupee naurattamaan tämä leikki, ensin vitutti ja nyt naurattaa.