Mulla on Technics SL-Q3, sitä on valmistettu vuosina 78-79 muistaakseni. Voisi sanoa että ylempää keskiluokkaa, ei se ollut huippukallis tai mikään ammattilaislaite mutta laadukas kuitenkin. Käytettynä ostin, halavalla, vuonna 85 tai 6. Suoraveto, joku kvartsisysteemi nopeudensäädössä ja stroboskooppi jolla nopeutta voi valvoa. Täysautomaatti (joka ei nyt toimi täydellisesti), ja erikoisuutena semmoinenkin että voi mekaanisella liukusäätimellä asettaa levyn toistumaan 1-6 kertaa tai jatkuvasti. 33/45rpm nopeudet. Levyn koko 7 tai 12 tuumaa pitää itse valita ennen startin painallusta että varsi osaa mennä oikeaan kohtaan. Mutta mulla tosiaan ei tuo starttinappi toimi, palautus ja tuo uudelleentoistohomma kyllä ovat kunnossa. Äänivarsi on semmoinen loivan S-kirjaimen mallinen, rasiakelkka pikakiinnityksellä. Normaalit säädöt löytyy, eli anti-skate ja neulapaino, vielä paremmissa voi olla äänivarren korkeuden säätökin. Tälle soittimelle on olemassa "pikkuveli", SL-Q2 joka on vastaava mutta ilman tuota toistotoimintoa.
Nyt on menossa kolmas äänirasia, Ortofon OM-10 muistaakseni. Hommasin alkuperäisen tilalle aikoinaan Glanz-rasian mutta siihen ei saanut enää neuloja kun oli vaihdon aika. Tuo Ortofon on ollut varmaan yli kymmenen vuotta, siihen voisi uuden neulan laittaa nyt kun taas olen innostunut näistä hifihommista ja tulee noita älppäreitäkin pyöriteltyä. Levyjä mulla on varmaan joku 150-200, joista kuunneltua tulee ehkä muutamaa kymmentä. Mun laitteistolla ei lahkeet lepata, alkuvuodesta rakentelin rakennussarjasta "Kärpänen"-putkivahvistimen, olisko pari wattia per kanava

Kuulokkeilla enimmäkseen kuuntelen, tuo toimii siinä hienosti, mutta soittaa kyllä kaiuttimiakin "riittävästi". Harkinnassa olisi kuitenkin muutama eri rakennussarja paremmin pienelle putkivahvistimelle sopivista (isoista ja herkistä) ämyreistä.