Navetan kiertäminen on perhesovun kannalta PALJON parempi ratkaisu kuin mitä minä AIEMMIN noita kokeiluja ja säätämistä harrastin kiertämällä taloa ympäri ja joskus tuli innostuttua oikein rallittamaan vielä viiskymmpisenä vaan
kerran kun eukko tuli töistä kotiin,oli häjyllä tuulella valmiiksi ja näki kunnolla ravalle rällätyn talon ympäristön niin touhu loppui siihen jostainsyystä....sittemmin olen tuota talon ohi jatkuvaa,enempi metsätieksi muuttuvaa pätkää käyttänyt testiratana&pikataipaleena
Rauhallista ajelua eikä liian korkeita kierroksia ja saattaapi olla hyvä lorauttaa 2t öljyä myös bensan sekaan vähän vaikka tuoreöljysysteemi varmaan ok lienee,minä senverta vainoharhainen että tulee Gt:n tankkiin yhäkin pikkasen laitettua varmuuden vuoksi joskus vaikka öljypumppu+säädöt kunnossa onkin,tokko tuosta muuta harmia on kuin pikkasen enempi miehekästä usvaa joka antaa turvaväliäkin takanatuleviin,menee "litra" extraöljyä kesässä ja karstaa jonkinverran enempi pitkällä tähtäimellä vaikkakin nämä nykyiset parempilaatuiset ei kuulemma karstaa muodosta juuri ollenkaan tai ainakaan siinämäärin kuin perus 2t öljyt saati halpa moottoriöljy mitä näissä aikoinaan käytännössä käytettiin,kuten mopoissa ym 2t värkeissä ja toimihan ne silläkin kohtuullisesti.
Tietty nämä 70 lukuisetkin peruspelit edustaa aika antiikkista ajattelua ja rakenteita mitä uudemmat vajaatahtiset tai nämä viimeisimmät joissa katalysaattoria ,ruiskua ja toki vesijäähdytyskin.
Täytyypä muuten kaivaa tallipeiton alta myös sukisuki ,haistella eau de castrolia ja pimentää aamuaurinko kun oikein muutakaan tekemistä...tai ainakaan kiinosta tehdä mitään hyödyllistä ja saapahan hien pintaan+punaisen pärstän polkusessiossa näinkin pitkän talvilepotauon jälkeen.