Moro
Saapas näkee kuinka ja koska tästä pirullisesta taudista päästään eroon,Kiuru tosin luuli ja vakuutti tossa lähes vuosi sitten että sitten helpottaa kun saadaan 80 prossaa kansasta rokotettua,no nyt on rokotettu ja tartunta,kuolleisuus ja hoidossa olevien luvut ovat huipussaan.
Käytän itse maskia ja kuljen vähemmän kuin aiemmin ja yritän olla saamatta tartuntaa mutta immeiset yleensä tuntuvat ajattelevan toisin ja en ymmärrä miksi yleisötapahtumiin on sellainen hinku kun pitäisi ymmärtää että mahdollisuus saada korona kasvaa kun väkimäärä kasvaa,no sehän on jokaisen oma asia ja kun maksaja hoidolle löytyy ja toivottavasti henki säilyy niin eikun bilettämään.
Ihan näinä päivinä tulee kaksi vuotta kun viimeksi olen matkustellut,en mikään matkusteli luonne ole mutta joskus mm. saksan reissuja heitellyt,nytkin olisi ollut tarve kun oli autokuume ja kolme edellistä autoamme olen Saksasta hakenut mutta nyt laskeskelin että en ota riskiä vaikka olisihan sinne päässyt tosin joitain papereita ja todistuksia olisi tarvinnut hankkia kolmeen maahan niin luovuin kasvaneen riskin ja vaivan takia ajatuksesta.
Toivotaan nyt että kaikki jumpit ja anot ja lestat ymmärtäisivät ottaa sen rokotteen ( itse olen pakon kannalla ) ja jos se tai joku kehitteillä oleva lääke nujertaisi taudin ja saisimme immuniteetin koronaa vastaan on se niin hankala ja kalliiksi tuleva tauti että ei olisi ollut väliä sen ollenkaan puhkeavan mistä sitten tulikin.