Maaliskuu 24, 2021, 16:04:28 ip
Vastaus #665
Täytyypi ilmeisesti alkaa photoshopata lappua kasaan, jossa lukee "virkistäytymistarkoituksessa suoritettu 200km maakuntalenkki " Nolla kontaktia. Viikonloppuna ajattelin kauden aloitella. Vähän sarkasmia, mutta vain ihan vähän. Mulla ei ole minkäänlaista luuloa että tulevat rajoitukset jäisivät siihen kolmeen viikkoon. Hyvin todennäköisesti niitä jatketaan. Mitään pihaa meillä ei käytännössä ole, että nuo puheet "pihapiiristä" ovat kyllä ihan hauskoja. Sunnuntaina saattaisi olla jo sen verran kuivaa, että pienen lenkin pääsisi heittämään.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 24, 2021, 16:24:52 ip kirjoittanut Peter Rumjantzeff »

Kirjattu
Ex: Honda ST70, SL125S, CB125T, CB125TD, MTX125R, CB250RS, CB250N, CB400N, FT500, CB750K, VF750F, VFR750F(3), CB900B"O, VF1000F2, CBR1000F(4), CBR1100XX(2). Yamaha DT125MX, DT125R, RD125LC(2), RD250LC, RD350LC(2), XJ750SECA, XJ900. Kawasaki Z500, GPZ900R(2), GPZ1000RX(2).