Joo ei niillä kaikilla ole noussut nuppiin.Satuin kerran yhden HD porukan pöytään kahville ja saman lenkin olivat ajaneet kun minäkin,Siinä kehuivat ajettuja kilometrejä ja kysyivät multa paljonko on ajettu kerroin ajetut mailit siinäkohti alkoi pöytähiljenemään kun tajusivat että tässä on mailimittari.Olen kyllä muutamalle HD hemmolle sanonut että taiwanin osat on parempilaatuisia kun amerikkalaiset eikä kukaan vielä ole uinut liiveihin.En ole merkkiuskollinen ostin tämän kun oli sopivasti tyrkyllä ja miellytti omaa silmää.
Mikäs pyörä Markolla on? Kunhan utelen

Itse kun olen sekakäyttäjä ja muutenkin avarakatseinen, niin aika hyvin olen pyöräväen kanssa tullut juttuun. Työkavereissa on harrikkaukkoja ainakin kolme, knucklesta pannun kautta evoon, ja nyt kun mulla on Rautapää niin olis shovelia vaille sarja täys

Museo-Honda on mulla ollut jo monta vuotta. Ei nuo harrikkakaverit ennenkään ylenkatsoneet, toki nyt kun on yhdistävä tekijä niin juttua piisaa entistäkin enemmän.
Mulkerot on mulkeroita, oli alla sitten lähi-itäpyörä, Wingi tai Harrikka, eikä se pyörästä ole kiinni. Mun Harrikka on työn alla vielä joten en ole päässyt kokeilemaan muuttuuko suhtautuminen verrattuna Hondaan. Itse aina tervehdin kun vastaan tullaan, ja bensa-asemallakin nyökkään tai muuten huomioin. Yleensä tulee tervehdys takaisin. Honda on helposti lähestyttävä enkä itsekään liene kovin pelottava kun aika usein tullaan jutulle, etenkin sellaiset vähän vanhemmat herrat jotka ovat olleet ”siinä iässä” silloin kun tuo mun Honda oli uusi. Saa nähdä pelottaako rähisevä Rautis jatkossa juttelijat kauemmaksi

Mika M:n kokemukset lienevät jostain jengiläisistä jotka olivat öykkäreitä jo ennen kuin omistivat Harrikan. Toinen sakki on sitten nämä keski-ikäiset toimihenkilöt jotka hankkivat uudenuutukaisen ison matkaharrikan, ja poseerailevat kavereidensa kanssa uudet nahkakamppeet naristen, niistä porukoista saatetaan pikkuhondaa ylenkatsoa. Mutta enpä noihin ”lifestyle”-tyyppeihin oikein samaistu muutenkaan, siis näihin joilla on HD-brändätyt kamppeet sukkia myöten, ja samat ”yksilölliset” modaukset isolla rahalla upouuteen pyörään teetettynä. Mulle kun tuo on ”vain” Moottoripyörä, joskin aikas hieno sellainen kaikessa alkeellisuudessaan. Ameriikkaa siinä on tietysti, mutta näin Hondaharrastelijalle paljon tuttuakin, esim Showan jousitus molemmissa päissä, Nippon Seikin tekemät mittarit, Hitachin tasavirtageneraattori (no okei Hondassa on vaihtovirta) ja Keihinin CV-kaasutin. Vaihteistossa, joka nyt siis leväällään, on japanilaisia kuulalaakereita jne eli on tuollainen 36-vuotiaskin amerikanihme loppujen lopuksi aika globaali tuote. Kiinalaisia osia siinä alunperin ei taida olla eikä taiwanilaisia, mutta noista uusimistani ei voi olla ihan varma.