Mulla on tommonen loppupään ilmajäähdytteinen Honda. Siinä oli CB900F2 tyylinen kate keulalla, minkä poistin ja kasailin semmosilla osila mitä on tehtaalta lähtiessä ollu.
Haluaisin museoleimaan tän pelin. Muuten on aika valmis, mutta mulla on probleema näitten putkien kanssa. Mulla on kiinni alkuperäset putket mitkä on pilattu. Niihin on varmasti ihan syystä vaihdettu loppupäähän sisuksia, mutta jälki on kauhea. Viimeinen osa änäristä on maalattu mattamustaksi ja päätylappu ei ole muutamalla popniitilä, vaan 8:lla isolla täkkipultilla sikin sokin epäsymmetrisesti kiinni. Liitteenä huono kuva päätylapusta.
Toisaalta mulla olis CB900F:n kromisia putkia kohtuu hyvä setti tossa. Kelpaisko ne museomiehille? Ajan henkeenhän ne on ja kokolailla oikeanmalliset. Tässä CB1100F:n putkistossa on keskellä tommonen H-putki, mitä näissä 900F:n putkissa ei näyttäs olevan. Tuo änärin pää näissä onkin vähän pyöreä, onkohan pari vuotta vanhempi tai CB750F:n änärit? Myyjä vakuutti olevan CB900F:stä nämä, jolloin deck height olisi sama ja pakosarjat käy.
Mitä mä teen? Laitanko kromit alle vai pitääkö nää mustat entrata? Mustakromisia noista tuskin enää saa, eli niistä tulisi vaan vähän siistimmin maalatut mustat. Miten tarkkoja museotarkastajat näistä on? Voinko tarkastaa nykykuosissa - meneekö läpi, ja voinko sen jälkeen vaihtaa kromit jos siltä tuntuu?
[ylläpito on poistanut liitteen]