Kirjoittaja Aihe: Olenhan minä narkomaani.  (Luettu 16292 kertaa)

Maaliskuu 30, 2018, 14:20:27 ip
Vastaus #15

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Ihminen on sellanen otus että sen tarttee laittaa nuppi turvoksiin jollain menetelmällä. Siihen on jokin sisäsyntyinen tarve olemassa. Kaikki kansat ympäri maapallon, on aina keksineet siihen tapoja. Jossain purraan kokaa, jossain syödään sieniä, jossain bambun tärkkelyksestä tehään kiljua. Amazonin viidakoissa heimot jotka ei ole olleet kosketuksissa muuhun maailmaan, niilläkin omat juomansa. On sen viinan osannu tehdä kansat saatavilla olevista aineista. Olkoot riisiä, viljaa, kaktusta, bambua, bataattia, perunaa, tai ihan mitä saatavilla on missäkin. Aineet on ollu juotavia, syötäviä, tai hengitettäviä. Suonensisäset on uudempi juttu.

Olisi melko typerää kieltää tosiasia että ihmisellä on tarve sekottaa kupolinsa. Eri kansat, heimot jne. perustelee tarvetta eri tavoin. Olla lähempänä jumaliaan, meditoida, saada näkyjä tulevaisuudesta, puhdistaa sielua, vetästä känni päälle... syy löytyy aina. Ja homma kelpaa ilman syytäkin.

Perustarve on olemassa. Sen kieltäminen on typerää. Sen hallitseminen on taitolaji. Sen poisjättäminen on sankaritarina ja hemmetin hyvä niille jotka sen tekee. Siksi ne jotka on lopettaneet läträämisen, kertoo siitä saavutuksena.

Maaliskuu 30, 2018, 14:35:41 ip
Vastaus #16

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Edelleen tuo kodeiini yskänlääkekäytössä on ainoa toimiva hillitsijä ärsytysyskässä. Erästä tiettyä kodeiinia sisältävää valmistetta saa ilman reseptiä kysyttäessä mutta sitä ei pidetä näkyvillä. Itsellä on vahvempaa reseptillä olevaa yskänlääkettä jatkuvasti pönikkä oikeaan vaivaan. Ne lisää siihen sorbitolia jotta maha menis ruikulille väärinkäytöstä mutta kodeiini sinällään kovettaa sitä joten fifty-sixty tilanne.

Kyllä Risiiniöljy on  paras yskänlääke, sitä kun nauttii säännölisin välein niin ei tee mieli yskiä  ;)
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Maaliskuu 30, 2018, 14:49:01 ip
Vastaus #17

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Minusta pämppääminen on kivaa.Jokainen saa kiksinsä jostain.

Maaliskuu 30, 2018, 15:00:48 ip
Vastaus #18

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei siinä olekaan ongelmaa jos mies käyttää viinaa vaan kun viina alkaa käyttämään miestä
niin ollaankin jo hakoteillä.

L&K.

Maaliskuu 30, 2018, 15:57:09 ip
Vastaus #19

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Tupakkaa vastaan taisteliville vinkki, lääkäriltä respa Campix lääkkeeseen, kallishan se on mutta niin tupakointikin. On jännä lääke kun saa tupakoida ja lääkkeessä on aloituspaketti kuukaudeksi jossa annos nousee hiljalleen, mä ostin heti koko satsin ja turhaan kun kahen kuukauden lääkkeet jäi syömättä. Yli 35V poltellut niin en tietenkään uskonut, no kolmisen viikkoa niin parvekkeen tuhkikseen jäi pitkiä tumppeja. Oli outo tunne kun maistui paskalle, vaikutti jopa kaljan juontiin kun se ronkkii jotain mielihyvä keskuksessa. Haittavaikutukset oli yö unissa joissa meni facta ja fiktio sekaisin, nyt 10V eikä yhtäkään sauhua ja hyllyssä on sikaareita. No siirryin nikotiinipurkkaan jota koitan nyt vähentää, lääke todella toimii mitä en sano verenpaine lääkkeistä joita mulla on viisi erilaista ennen kuin toimi. Reilulla satkulla voit pelastaa henkesi, älä ota jos lääkäri kauppaa halvempia mieliala lääkkeitä. Mulla on jokunen kaveri ja kaikki lopetti paitsi yksi hullu joka jonkun vuoden jälkeen opetteli uudestaan polttamaan.

Mulla muuten huume pikatesti hälyttää, olassa kipulaastari ja pistelevään neuropatiaan otan vähän Diapamia. Neuroloki on tutkinut mut ja kirjoittanut ettei nuo pienet määrät vaikuta ajokykyyn.

Siltsun toiminnan tuomitsen kun ei edes halua hakea apua, ei tee mieli ja kumminki käyttää.

Maaliskuu 30, 2018, 16:19:02 ip
Vastaus #20

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei siinä olekaan ongelmaa jos mies käyttää viinaa vaan kun viina alkaa käyttämään miestä
niin ollaankin jo hakoteillä.
L&K.
Noinhan se menee.

Itselläni kuluu vähäsen viiniä, mutta siinäkin mulla on ongelmia.
Punainen aiheuttaa nenän tukkoisuutta, valkoinen närästystä.
Oluesta alkoholiton maistuu parhaalta, muut ovat kitkeriä makuuni.
Viski ei maistu ollenkaan, konjakki ei ole sen parempaa.
Yksi gintonic, varsinkin isokyröläinen, maistuu illan päätteeksi.
Joten voisi sanoa, että minulla on ongelmia alkoholin kanssa.
Juopuneiden sönkkäystä en viitsi kuunnella ollenkaan.
 :embarassed:

Maaliskuu 30, 2018, 18:00:03 ip
Vastaus #21

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Suosittelisin vilpittömästi Sillanpäälle että ottaisi jakkaran käteen ja kantaa sen ison peilin eteen. Istuisi siinä, katselisi omaa kuvaa ja kävisi pitkän  kehityskeskustelun peilin kanssa. Tässä vaiheessa se on oikea hetki tehdä, eikä vähän ajan päästä kun moni asia voi olla siinä vaiheessa toisin, peruuttamattomasti. Työ ja maine on mennyt, ei tuloja, ei tulevaisuutta, ... säälittävää katsottavaa, lähtökohdat huomioon ottaen. Toivottavasti on sellaisia ystäviä ja läheisiä ketkä opastaa ja tukee?

Maaliskuu 30, 2018, 18:00:24 ip
Vastaus #22

Jaakko Latvanen

• Vieras
Silläköhän se on tuo alkuperänen topiikin aihe ajautunut vaikeuksiin, kun ei oo tarpeeks peräänantamaton?
jv

Maaliskuu 30, 2018, 18:51:56 ip
Vastaus #23

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Ei oikeen hyvälle kuulostanut se, kun laulaja meinotteli ettei hän apua tarvitse, eikä kukaan voi edes auttaa.... Ilmeisesti sitä mielenmuuttavaa pohjakosketusta ei vielä ole tullut.
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Maaliskuu 30, 2018, 18:54:31 ip
Vastaus #24

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Silläköhän se on tuo alkuperänen topiikin aihe ajautunut vaikeuksiin, kun ei oo tarpeeks peräänantamaton?
jv
Jaa Jariko?  :laugh:

Maaliskuu 30, 2018, 19:22:20 ip
Vastaus #25

Taito Nuutinen

• Vieras
jv
Jaa Jariko?  :laugh:

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Alkaa metoo olla aikas lähellä..

Maaliskuu 30, 2018, 19:32:44 ip
Vastaus #26

Mika Törne

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä itsekin tykkään pikku pöhnässä olla toisinaan. Sellainen rankka ryyppääminen on jäänyt aika vähiin ja oikeastaan juopottelu ylipäätään. Ensikseen tulee krapula ja jos muisti hämärtyy, niin ei se ole enää kivaa.
Sellainen mukava päiväkänni, jotta pääsee kuitenkin normaalisti nukkumaan ja aamulla hyvä olo.

Tupakoinnin lopettaminen on ollut aina helppoa minulle, siksi olenkin lopettanut monta kertaa   :laugh:
Tai kai ne lakkoja on ollut. Ei mitään vapinoita tai muutakaan oiretta.
Tämä nykyinen lakko on kohta viisi vuotta kestänyt. Ja vieläkin tekis mieli.
Minä tykkäsin hirveesti tupakoinnista.
Aattelin jos eläkeikään elän, niin sitte  voisi taas aloittaa, kun kuolee jokatapauksessa vanhuuteen. Aski maksaa varmaan 30€ pimeillä markkinoilla..

Maaliskuu 30, 2018, 20:41:39 ip
Vastaus #27

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Juoppoudesta, rannassa yksi mukava vanha mies joka meinas henkensä ryypätä, tytär kävi jolle sanoi tuo kuusi isoa olutta ja seuraavana päivänä neljä ja sitten kaksi. Siihen loppui ja itse sanoi et henki olis lähtenyt ihan seinään lopetuksessa. Itse juon nyt vähän olutta ja rommia mut huomenna on ajokunto päällä.

Maaliskuu 30, 2018, 21:12:09 ip
Vastaus #28

antero nuuttila

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nykyajan kiireiseen elämänrytmiin sopii varman hyvin kun ryyppämisen ja pössyttelyn voi
kätevästi yhdistää,säästyy aikaa.
https://tekniikanmaailma.fi/nyt-tulee-kannabisolut-vaikutus-alkaa-yhta-nopeasti-kuin-tavallisessa-oluessa/

Maaliskuu 31, 2018, 07:24:21 ap
Vastaus #29

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Elämänohje.  ::)

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-