Kirjoittaja Aihe: Olenhan minä narkomaani.  (Luettu 16265 kertaa)

Maaliskuu 31, 2018, 08:25:03 ap
Vastaus #30

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Lupautumiskortti täytetty.

Napahulluna on hyvä olla.

Maaliskuu 31, 2018, 14:14:27 ip
Vastaus #31

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Metamfetamiini on kyllä hyvä

[ylläpito on poistanut liitteen]

Huhtikuu 01, 2018, 08:03:34 ap
Vastaus #32

arto kokkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Että näin.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Huhtikuu 01, 2018, 10:09:47 ap
Vastaus #33

Taito Nuutinen

• Vieras
Että näin.
[/quote]

Voe helv... ;D ;D ;D ;D :laugh: :laugh: :laugh:

Huhtikuu 03, 2018, 08:29:38 ap
Vastaus #34

Tuomas Korkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Juoppoudesta, rannassa yksi mukava vanha mies joka meinas henkensä ryypätä, tytär kävi jolle sanoi tuo kuusi isoa olutta ja seuraavana päivänä neljä ja sitten kaksi. Siihen loppui ja itse sanoi et henki olis lähtenyt ihan seinään lopetuksessa. Itse juon nyt vähän olutta ja rommia mut huomenna on ajokunto päällä.

Tämä on totta tulee kramppeja jos kerrasta lopettaa. Tosin tarpeeksi kun on törpötellyt niin muutaman päivän vapinaisen selvänä olon jälkeen voi ruveta näkemään näkyjä "delirium" ja sitten alkaa uus ryyppyputki tai psykiatriselle jossa annetaan diapamia niin kauan että nukahtaa

Huhtikuu 03, 2018, 10:54:10 ap
Vastaus #35

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Juoppoudesta, rannassa yksi mukava vanha mies joka meinas henkensä ryypätä, tytär kävi jolle sanoi tuo kuusi isoa olutta ja seuraavana päivänä neljä ja sitten kaksi. Siihen loppui ja itse sanoi et henki olis lähtenyt ihan seinään lopetuksessa. Itse juon nyt vähän olutta ja rommia mut huomenna on ajokunto päällä.

Tämä on totta tulee kramppeja jos kerrasta lopettaa. Tosin tarpeeksi kun on törpötellyt niin muutaman päivän vapinaisen selvänä olon jälkeen voi ruveta näkemään näkyjä "delirium" ja sitten alkaa uus ryyppyputki tai psykiatriselle jossa annetaan diapamia niin kauan että nukahtaa

Juu, putken päättäminen on melkoista vapinaa. No meitä edustajia muutama, oltiin taas kerran reilu viikko saksassa messuilla. Joka helevetin yö syötettiin ja juotettiin asiakkaita, päivisin niitten kanssa piti käydä messualueen nurkassa kaljalla ja bockwurstilla vähän väliä. Se kymmenkunta päivää parin tunnin yöunilla per yö menee kyllä kun pitää promillet kahen nurkilla kokoajan. Enemmän tai vähemmän niin pakko mennä nukkumaan, mutta tasasessa kumarassa se jakso menee jotenkin. Yöpöydälle konupluntta että saa heti aamusta tuorestaa. ..
No finjetillä suomeen ja koko kööri tajuttomana koko matkan, vihdoin sai nukkua. Helsingissä ukot laivasta, ja kaikilla hirvee hiki ja vapina. Siitä suoraan kappelin baaritiskille jossa vanhempi edustaja opetti nuorempia:
"Otat sitä kaljaa pelikaaninleuvallisen suuhus, älä yritä niellä ei se pysy sisällä. Pidät vaan suussas ja se pikkuhiljaa katoaa itestään. Kolmas pysyy jo sisällä ihan hyvin."
Kyllä mamma on ylpee miehestään kun siitä kotiin menee. Ukko on kolme päivää tajuttomana sängynpohjalla.
Ei ole ikävä sitä duunia.

Toukokuu 16, 2018, 18:55:57 ip
Vastaus #36

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Oli vanha työkaveri ja aamulla kaljaa ja oksenti heti. Sanoin et lopeta jo, tuumas et aina siittä vähä jää. Ja jäikin ku vaan kesti sitä puklaamista katsoa. 6 pottua niin kuin uusi mies.