Kaikki muut käsitykset jaan Markun edellisen viestin kanssa, mutta miun kokemuksen mukkaan meillä on Suomessa huomattavasti keskimäärästä paremmat tiet.
Alppien eteläpuoleisessa Euroopassa on liikaa autoja tiekilometreihin nähen; sinne pitäs tehä lissää teitä, että mahtus. Maltalla on kaikkein paskimmat tiet, mitä mie oon ajanu. Brittein saarilla on liikennemerkit väärään suuntaan. Saksassa on koko ajan tietyö menossa, ja hirviä ruuhka. Ruotsissa myönnän olevan hitusen paremmat tiet ko meillä, Vennäin teistä on vaan kyydissä olosta kokemusta. Tuskin tuleekaan muuta. No on Norjassakin nyt hyvät tiet. Niiko meilläkii, paitsi Helsingissä talvella, ko ei siellä aurata. Meijän kotikatukin käytiin jyrsimässä toissailtana, ja rattorikuski taas meijän kohassa kääntel auraasa ja linkoosa niin, ettei yhtä ainutta nokaretta tullu pihaväylään. Sitä miestä pittää yrittää muistaa pienellä kiitoksella, vaikka helskyvällä, kevvään korvassa!
jv
PS. Pankin rahoilla oon ostanu asuntoja, paitsi tään viimisen puolikkaan sain omillani. Kaiken muun oon aina ostanu omillani. Se ei johu rikkauvesta, vaan siitä, että oon ilman niin kauan ko oon saanu hinnan kokkoon. Ois voinu olla kannattavampaa joskus toimia toisin, vaan nukuttaa paremmin tällä mallilla. Tääki käsitys jaetaan Markun kanssa, vaikka ei politiikasta sammaa mieltä ollakkaa.