olen kyllä monta kertaa pysähtynyt auttamaan, kerran kun olin tohon kioskille menossa niin oli ihan tähä kodin lähelle pysäyttänyt semmonen rakennettu harrikka ja kaveri kyykki vieressä no pysähydyin, oli pudonnut vaihdeen siirrosta yksi pultti pois no hain kotoa pultti lajitelman ja kuntoon tuli, hauskat jutut oli kaverilla, varsinkin kun soitti omalle kaverille ja kertoi missä mennään
toisen kerran oli a-fordi tien poskessa juuri risteyksen liikenteen jakajan kohalle, no hinasin sen lähihuoltsikalle ja ruvettiin kattelemaan, pyöritti niin ilosesti että arvelin että josko on kipinää, tosin ei se ihan tutun kokonen ja näköne kone ollut, selkeä kuitenkin, no mulla oli alffan takaluukussa ylimääränen tulppa niin koitettiin että tuleeko kipinää, tulpanjohdotkin oli kuparfliisua, ne ei tullut, seuraavaksi tuleeko puolalle virtaa no ei tullut, siitä sitten "johtosarjaa" seuraamaan sitä ainoaa johtoa joka meni rintapellin läpi, no siellä oli se ainoa sulake jälkiasennetussa muovi boxissa ja rikki tietysti, sen kun vaihto nii alko taas paukuttaa, kaveri sano että auto oli naapurikylän kesäteatterissa roolissa ja sillä oli ajettu joka ehtoo 30 metriä että oli päättänyt lähteä vähän antaa matka-ajoa ei vissiin sulake kestänyt oli lamput päällä . . .