Mun ennätys on kolme kertaa luuri korvaan samalle puhelinmyyjälle vartin sisään. Tarjos jotain nettinäkyvyyttä firmalle, sanoin ettei kiinnosta. Jatko vaan liturkiaansa enkä meinannu saara sanaa väliin, no löin luurin korvaan. Puhelin soi heti uurestaan, sama myyjä joka sano puhelun katkenneen.
Sanoin katkaisseeni puhelun kun et uskonu etten tartte lisää nettinäkyvyyttä, eiku alko taas alusta litaniansa ja löin toisen kerran luurin korvaan.
Kymmenen minuutin päästä soitti taas ja sai luuria korvaan.
Joo, on se kumma homma kun sanoo ihan suoraan että ei päivitetä eikä tehdä mitään muutakaan. En ole tilannut teiltä mitään palvelua, emmekä tee vielä nyttenkään mitään sopimusta. Minä soitan teille päin kun tarvitsen teidän palveluita.
Tarina vaan jatkuu vaikka kysyy välillä että onko nyt kuulon ymmärtämis vaikeuksia, vai muuten vaan ymmärryksen taso matala?
Ja hyvin usein lasku tulee näiden puheluiden päätteeksi postilaatikkoon. Sitten alkaa se soittelurumba jolla perutaan se tilaamaton palvelu. Siinä vaiheessa tulee yleensä kerrottua asiansa hyvin selkeäsi ja oikein voimasanojen saattelemana. Vastaus siihen kun selvittää asiaa: anteeksi tässä on nyt joku väärinkäsitys, ynnä muuta liirum laarumia, eli täyttä p...ska puhetta. Ja vaikka ilmottaa siinä samassa ja erittäin selkeästi että älkää ikinä soittako ja tarjotko minulle mitään teidän palvela. Ikuinen markkinointikielto tällä puheella. Ja ne laskut on just sen verran pieniä että kaikki ei varmaan jaksa tai viitsi alkaa tappelemaan noiden häiriköiden kanssa?
No seuraavana päivänä tietenkin taas uusi soitto samasta puljusta.
Kieltämättä tässä saattaa muuttua pitkäpinnaisempikin ihminen vähän tylyksi kaikille puhelinmyyjille, ja varsinkin kun tämä on ihan päivittäinen riesa. Pahimpina päivinä jopa 5 kpl noita soittoja.