Kirjoittaja Aihe: Puhelinmyyjä  (Luettu 15737 kertaa)

Maaliskuu 10, 2018, 11:55:05 ap
Vastaus #30

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Mun ennätys on kolme kertaa luuri korvaan samalle puhelinmyyjälle vartin sisään. Tarjos jotain nettinäkyvyyttä firmalle, sanoin ettei kiinnosta. Jatko vaan liturkiaansa enkä meinannu saara sanaa väliin, no löin luurin korvaan. Puhelin soi heti uurestaan, sama myyjä joka sano puhelun katkenneen.
Sanoin katkaisseeni puhelun kun et uskonu etten tartte lisää nettinäkyvyyttä, eiku alko taas alusta litaniansa ja löin toisen kerran luurin korvaan.
Kymmenen minuutin päästä soitti taas ja sai luuria korvaan.
Joo, on se kumma homma kun sanoo ihan suoraan että ei päivitetä eikä tehdä mitään muutakaan. En ole tilannut teiltä mitään palvelua, emmekä tee vielä nyttenkään mitään sopimusta. Minä soitan teille päin kun tarvitsen teidän palveluita.
 Tarina vaan jatkuu vaikka kysyy välillä että onko nyt kuulon ymmärtämis vaikeuksia, vai muuten vaan ymmärryksen taso matala?

Ja hyvin usein lasku tulee näiden puheluiden päätteeksi postilaatikkoon. Sitten alkaa se soittelurumba jolla perutaan se tilaamaton palvelu. Siinä vaiheessa tulee yleensä kerrottua asiansa hyvin selkeäsi ja oikein voimasanojen saattelemana. Vastaus siihen kun selvittää asiaa: anteeksi tässä on nyt joku väärinkäsitys, ynnä muuta liirum laarumia, eli täyttä p...ska puhetta. Ja vaikka ilmottaa siinä samassa ja erittäin selkeästi että älkää ikinä soittako ja tarjotko minulle mitään teidän palvela. Ikuinen markkinointikielto tällä puheella. Ja ne laskut on just sen verran pieniä että kaikki ei varmaan jaksa tai viitsi alkaa tappelemaan noiden häiriköiden kanssa?

No seuraavana päivänä tietenkin taas uusi soitto samasta puljusta.
Kieltämättä tässä saattaa muuttua pitkäpinnaisempikin ihminen vähän tylyksi kaikille puhelinmyyjille, ja varsinkin kun tämä on ihan päivittäinen riesa. Pahimpina päivinä jopa 5 kpl noita  soittoja.

Maaliskuu 10, 2018, 12:23:11 ip
Vastaus #31

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En minä ole koskaan joutunut lyömään luuria suomea puhuvalle puhelinmyyjälle.
Mutta briteistä en ole tahtonut päästä eroon!
Kerran kokeilin kuonka pitkään se puhuu firmansa laskuun.
Puolintuntia se jkaoi inttää, sitten minä kiitin ja lopetin puhelun.
Kerran eräälle britille (ei varmaan ole sama herra) kiitin taas kohteliaasti ja suljin puhelimen.
Lähdin saman tien palaveriin.
No, kaveri soittii heti uudelleen, mutta puhelimeen meillä vastannut rouva kertoi, että olen jo kokouksessa.
Sitten myyjä purki raivonsa ko rouvaan haukkumalla ensin hänet, sitten firmamme ja lopuksi minut sanoen: ”kyllä minä tiedän, että ei se herra ole kokouksessa, vaan kyyhöttää peloissaan siellä sinun selkäsi takana.” 😋

Maaliskuu 10, 2018, 12:29:43 ip
Vastaus #32

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Mun ennätys on kolme kertaa luuri korvaan samalle puhelinmyyjälle vartin sisään. Tarjos jotain nettinäkyvyyttä firmalle, sanoin ettei kiinnosta. Jatko vaan liturkiaansa enkä meinannu saara sanaa väliin, no löin luurin korvaan. Puhelin soi heti uurestaan, sama myyjä joka sano puhelun katkenneen.
Sanoin katkaisseeni puhelun kun et uskonu etten tartte lisää nettinäkyvyyttä, eiku alko taas alusta litaniansa ja löin toisen kerran luurin korvaan.
Kymmenen minuutin päästä soitti taas ja sai luuria korvaan.
Joo, on se kumma homma kun sanoo ihan suoraan että ei päivitetä eikä tehdä mitään muutakaan. En ole tilannut teiltä mitään palvelua, emmekä tee vielä nyttenkään mitään sopimusta. Minä soitan teille päin kun tarvitsen teidän palveluita.
 Tarina vaan jatkuu vaikka kysyy välillä että onko nyt kuulon ymmärtämis vaikeuksia, vai muuten vaan ymmärryksen taso matala?

Ja hyvin usein lasku tulee näiden puheluiden päätteeksi postilaatikkoon. Sitten alkaa se soittelurumba jolla perutaan se tilaamaton palvelu. Siinä vaiheessa tulee yleensä kerrottua asiansa hyvin selkeäsi ja oikein voimasanojen saattelemana. Vastaus siihen kun selvittää asiaa: anteeksi tässä on nyt joku väärinkäsitys, ynnä muuta liirum laarumia, eli täyttä p...ska puhetta. Ja vaikka ilmottaa siinä samassa ja erittäin selkeästi että älkää ikinä soittako ja tarjotko minulle mitään teidän palvela. Ikuinen markkinointikielto tällä puheella. Ja ne laskut on just sen verran pieniä että kaikki ei varmaan jaksa tai viitsi alkaa tappelemaan noiden häiriköiden kanssa?

No seuraavana päivänä tietenkin taas uusi soitto samasta puljusta.
Kieltämättä tässä saattaa muuttua pitkäpinnaisempikin ihminen vähän tylyksi kaikille puhelinmyyjille, ja varsinkin kun tämä on ihan päivittäinen riesa. Pahimpina päivinä jopa 5 kpl noita  soittoja.

Jos minulle, tai yritykselleni tulee lasku palvelusta jota en ole tilannut, niin ensin katson onko siinä joku virhe, jos ei ole niin se menee suoraan poliisille rikosilmoituksen kera, mitä muuta siinä voi, tai edes kannattaa tehdä ?
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Maaliskuu 10, 2018, 12:43:56 ip
Vastaus #33

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Moro

On tää mukavaa mutta kun aina pitää ainakin tavan mukaan marista niin saishan tuo eläke olla isompi ja kun ei ole enään lomia eikä pekkasia  :'(

Tuo on totta. Ei pekkasia, ei lomia. Ei edes viikonloppuja. Oltava vaan eläkkeellä 24/7/365. Edes karkausvuonna vois olla se 29.2 niinkun vapaapäivä. Mutta ei. Eläke, suhteutetty indeksi jne. Huumoriahan tuo on eläke. Ei vaan paljoo naurata. Cittarissa on maksalaatikko tarjouksessa, lähenki sinne...

Maaliskuu 10, 2018, 12:49:26 ip
Vastaus #34

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Elä Rauzi kehtaa...hanhenmaksaa ostat kumminkin!

Mutta on tuo eläkelläisen virka aika huono-ei siitä montaa
penniä tuntipalkaksi jää,kun koko ajan joutuu eläketyötä tekemään.

Pekkasia ei ole ollut koskaan-ne eräs taho taannoin "tulkitsi"
vain ja ainoastaan firmalleen ja itselleen kuluviksi eduiksi.Ei
niitä duunariporukalle sitten enää riittänytkään.

t. Markku

Maaliskuu 10, 2018, 12:56:54 ip
Vastaus #35

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Elä Rauzi kehtaa...hanhenmaksaa ostat kumminkin!

Mutta on tuo eläkelläisen virka aika huono-ei siitä montaa
penniä tuntipalkaksi jää,kun koko ajan joutuu eläketyötä tekemään.

Pekkasia ei ole ollut koskaan-ne eräs taho taannoin "tulkitsi"
vain ja ainoastaan firmalleen ja itselleen kuluviksi eduiksi.Ei
niitä duunariporukalle sitten enää riittänytkään.

t. Markku

Joo, ei mulla ole yhtään pekkasta ollu ennenkään. Myyntimieshän on lainsuojaton. Irtisanomisaikakin 14 sekuntia netto. Saattajan kanssa pääsee hakemaan siviilikamat työpöydältä, tai ne lähetetään postitse kotiin. Toki tulee irtisanomisajan palkka.
Myyntimiehen hommana on ulkoinen kaupankäynti, mutta firman sisällä tehdä itsestään korvaamaton. Helppo homma, sillon ei tartte ajatella tollasia.

Maaliskuu 11, 2018, 08:59:10 ap
Vastaus #36

Tuomas Korkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Työkkärin korvaus lienee reilu 700 egee kuussa.En viitsi kadehtia.

Tuosta otetaan 20% veroja joten kelan maksama on 518e ja sentit päälle. Että siinä se summa jolla minäkin juhlin joka kuukausi.....

Huhtikuu 10, 2018, 16:52:38 ip
Vastaus #37

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Taas soitti puhelinmyyjä  ???,kauppas per..le Aamulehteä mutta minäpä jallitin kauppiasta ja tilasinkin häneltä Aamulehden digilehden tulee siitä sitten huomattavasti vähempi jätepaperia.
Ketä mä nyt voin syyttää siitä että puhelinmyyjältä tilasin jotain,vit.u yhteiskunnan vika tai sitten Portugalin veropakolaisten,tana.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Huhtikuu 10, 2018, 17:12:35 ip
Vastaus #38

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Moro

Taas soitti puhelinmyyjä  ???,kauppas per..le Aamulehteä mutta minäpä jallitin kauppiasta ja tilasinkin häneltä Aamulehden digilehden tulee siitä sitten huomattavasti vähempi jätepaperia.
Ketä mä nyt voin syyttää siitä että puhelinmyyjältä tilasin jotain,vit.u yhteiskunnan vika tai sitten Portugalin veropakolaisten,tana.

Älä välitä on niitä muitakin ! Minä juttelen keskimäärin 10-11 kertaa päivässä laistesi ihmisten kanssa :)
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Huhtikuu 10, 2018, 17:26:46 ip
Vastaus #39

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kylmetin alkumetreille salaoja/hulevesi/ kivijalkatarkkailijan. Puhelun kesto alle 10 sekuntia.

L&K.

Huhtikuu 10, 2018, 18:33:00 ip
Vastaus #40

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mikähän tämä on, tuli semmoseen spostiin jota en normisti käytä.
Hei Henry,

Sinulle on lähetetty paketti Skandinavian Puhelinpalveluilta.
Se toimitetaan sinulle perjantaina 13.04.2018.
Seurantanumerosi: 719412441375231
Voit seurata pakettisi toimitusta Track & Trace -foorumiltamme.

Ystävällisin terveisin,
Paketti Postitse -Pohjola

Aamusta soitti Helsingin energia tarjoten sähkö liittymää ja heti perään autoliikkeestä jossa mun Mazda on korjattavana ja vitsinä heitin et jos on kallis paan paaliin ja ostetaan vaimolle uusi pieni ja punainen auto ja mä otan hänen farkun. Kyllä korjaamon väki heti kertoi myyjille joille tuli hätä.

Huhtikuu 10, 2018, 19:03:25 ip
Vastaus #41

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Kyllä meitä kaikkia nyt jänskättää perjantaihin saakka  :o,kerro heti kun tiedät mitä olet saanut.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Huhtikuu 10, 2018, 19:28:20 ip
Vastaus #42

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Avaan tiskillä ja tarkastan ettei ole laskua, tuli semmoseen spostiosoitteeseen jota varjelen internetin pahuudelta. Täällä vain Rautsi tietää sen osoitteen ja en epäile häntä yhtään, tuolle autokorjaamolle sen myös olen antanut. Tulisko pieni punainen Forddin pienoismallai.

Huhtikuu 10, 2018, 20:42:41 ip
Vastaus #43

Veli-matti Ikonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Google ei kerro lähettäjästä mitään.Onnea voitosta

Vellu

Huhtikuu 10, 2018, 21:43:02 ip
Vastaus #44

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mut eikö pitäis pelata et voi voittaa.