Kirjoittaja Aihe: Volvo 850 Konepeltiprobleema  (Luettu 2619 kertaa)

Tammikuu 26, 2018, 09:15:15 ap
Luettu 2619 kertaa

ismo mielonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 Elikkä tarvisin hyviä vihjeitä miten saada konepelti ulkopuolelta auki. Katsastusmies nykäisi vaijerin irti moottoritilasta olevasta lukosta. Eli olin kahvi- automaatilla kun hän tuli pyytämään, et jos minä tulisin nykäsemään vivusta. minä siihen, et mistä vivusta. Pitäisi saada konepeitto auki. Hälytyskellot alko "soimaan". What a F. No, kahvahan oli aivan löysä, ei tuntoa. Kotona otin parkkilampun irti ja havaitsin vaijerin pään irtonaisena.
Tähän oli syynä pakkanen tai oma moka. Joudui vaihtamaan umpion ja irrotin avautumislukon. Asensin sen omasta mielestä samaankohtaan. No, joka tapaukseessa nyt tarvittaisiin neuvoja ennenkuin rikon umpion. Se nimittäin on tiellä. Puskurin irtiotto ei näy auttavan. Vilkun laampun yläraosta näkyy lukon yläosa ja konepeiton u-lenkki. "Kieltä ei näy. Jos jollakin on vastaava ongelma ollu ja saanut sen vähillä vaurioilla ratkaistua niin vinkkejä otetaan mieluusti vastaan. Kiitos ja kumarrus jo näin etukäteen.  :embarassed:

Tammikuu 26, 2018, 10:38:03 ap
Vastaus #1

ismo mielonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vastaan itse itselleni. Sain auki sen pellin. En tarvitse enää vinkkejä. Kyllä helpotti. Eli seltä Vilkun reijästä saa sen avattua. Tein noin 10mm leveästä lattaraudasta vetimen. Pää taivutettuna noin 20mm . Kulma 90astetta. pituus noin 200-500mm. Tämä vinkiksi  muille.  :P

Tammikuu 26, 2018, 10:51:24 ap
Vastaus #2

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Saitko leiman vaikkei äijä päässyt koneruumaan?

Tammikuu 26, 2018, 12:41:53 ip
Vastaus #3

ismo mielonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No en. Kun hän  ei  näe onko akku kiinni ja muut vaaraa tuottavat härpäkkeet on myös  nähtävä.  >: . Eli täytyy vaan yhtiön eteen jälleen kerran uhrautua. ja viedä uudestaan näyttille.  :embarassed: .