Minä olen ostanut polkupyörän sen takia että voin ajaa sillä pikku matkat vähäisine kantamuksineen. Ja sen takia että se on ympäristöystävällisempii vaihtoehto pikku kauppareissuihin kuin auto, mp tai mopo. Ja osittain myös oman yleiskunnon takia. Minun polkupyörä toimii sukkahiellä myös vastaisuudessakin. Olen sen verran ympäristötietoinen ja vastuullinen kuluttaja.
Onko seuraava jeesustelulaite sähkötoiminen juoksumatto, jolla pelastetaan maailmaa siten että roikutaan liiveissä ja ladattava akun voimin rullataan sitä mattoa?
Toivottavasti sähköllä ei aleta korvaamaan myöskin maalaisjärkeä. Tai onhan sitäkin jo koitettu, tosin melko huonoin tuloksin. Ei tullut, ja vaste oli kutakuinkin sama kuin lobotomialla. Sydämen tahdistukseen ihan ok.
Aamen.
Nykyajan polkupyörä, eli läski pyörä. Niillä ajaa hyväkuntoiset ja normaalipainoiset ihmiset. Sähköpyörällä taas läskit ihmiset?
Ja mikä korneinta samaa jeesusteluun liittyen. Päärynän näköiset ihmiset mättää roskaruokaa naamariinsa aktiivisuusranneke kädessä. Se on just siinä.