Olen kaatumassa verkkokaupan sähköfillarin suuntaan, siinähän tulee se kaasukahva ohjeineen mukana ettei tarvi polkea ollenkaan. Kun maija tien sivussa niin polkee lumeeksi vähän, pyöravajassa on sähkötökkeli niin lataus onnistuu ja sen peräkärrin saa taitettua kasaan joten yksi koukku vajan seinälle johon saa nostaa. Sitten ei poliiseilla ole mitään sanomista ja kun vain päiväsaikaan ajaa riittää kissansilmä joka jo on. Ei tarvi koiran haistella pakokaasuja ja 60Km on enemmän kuin tarpeeksi, jos menee yli niin pitää polkea. Rahaa palaa 600€ joka on eläkeläiselle isohko raha mutta kertaluontoinen, olen varma et akkukotelon saa auki ja halvat tarvikeakut sit parin vuoden välein.
En ilkiä sanoa mitä Trafilta mulle sanottiin, maamme ei kaipaa kaikenlaisia pelle pelottomia. Autolla joka vie kaupungissa 16L/100Km saa kyllä ajaa vaikka kymmenen koiran kanssa. Mun kärry on kaksosten mallia joten koira voi pötköttää ihan pitkänä, sielä on vain kiinnikkeet turvaistuimille. No nyt on kaikki kiinnikkeet valmiina joten iisi homma, kuitenki katon jos jostain löytyis edullisempi sähköpyörä, jos yhden tankillisen Busteriin säästäis ja ajoahan ei tulis kuin muutama sata kilsaa per kesä. Myyn tai annan pois normi fillarin niin ei tule sanomista taloyhtiössä.