Vaikka polttoaine on meillä kallista niin pieni korotus jolloin enemmän ajavat maksaa enemmän, se raha pitää mennä tiestön ylläpitoon eikä partaisten lasten luksus elämään. Nyt työttömän pitää osallistua johonki että saa koko korvauksen mutta ei koske pakolaisia, ajoin muuten bussilla pitkästä aikaa ja kuski ulkomaalainen. Kaupungista lähtiessä kysyin meneekö tämä Gerbyyseen ku luki Vesterviik, kuski kysyi missä asun ja sanoi ettei ole pysäkkiä lähellä mutta ohi hän ajaa, istu siihen eteen niin hän pysähtyy kyllä. Sanoi että minä olen asiakas ja hän vain kuski, tunsi samassa talossa ihan mustan miehen joka myös ajaa bussia, jopa samaa linjaa ja ottaa seuraavalla vuorolla kyytiin kun kuskeja vaihdetaan. Eli en todellakaan ole maahanmuutto vastainen, siis työtä tekevien joita ilokseni jo rupeaa näkymään.
Tuo 3€ lentoveroa olisi tasainen maksu eikä kenenkään lento siihen jäisi, saa mun kannatuksen vaikka pian aion lentää. Kuhan koiro oppii maan tavoille, venäläinen ku on mutta oppii äkkiä Suomea. Kun vetää ja sanon ei niin niet toimii paremmin, pakolainen sekin mutta adoptoitu ja venäjän passin saa pitää.