Olen keksinyt julkisen terveyden huollon kierron, käyn yksitysellä eikä 3kk jonoa vaan heti tai seuraavana päivänä. Julkinen puoli meinas lopettaa multa yhden lääkkeen käytön joka määrättiin julkisella puolella 7V sitten. Mulla oli tosi hyvä omalääkäri mut ei enään, se meni Mehiläiseen ja minä perässä. Lääkettä ei lopetettu vaan sanottiin kun olet noin kauan sitä syönyt niin nostetaanko annosta, ei oli mun vastaus ku jotain pitää jättää vanhuuden varalle. Niin ne verot, yrityshän on ulkomaisten omistuksessa ja varmaan lääkäreillä joku postilaatikko firma ulkomailla niin Sipilän verot taas valuu ulos.
Mutta luottakaa Pohjalaisen sanaan, Henry keksii vielä monta keinoa välttää maksuja. En ole siittä ylpeä mutta aja rotta nurkkaan niin se käy päälle. Äsken ulkona tuli nuoripari vastaan semmosen n. 8Kg koiran kanssa ja mähän pidin omani ihan jalassa kiinni, ne sanoi että käy kurkkuun kiinni. Miksi se sitten vapisi ja kusi allensa, Venäjän laika vaikka sekarotuinen olis purru sen lamppuharjan niskat heti poikki. Ketä tietää Putinin sposti osoitteen, olis asiaa kun meillä venäläinen sotuturi kotona.
Mä istun ja tuumaan kuinka kierrän kaikki verot Suomeen, keksin vielä paljon muita keinoja. Amerikka ei myy ns. sotilastavaraa Suomeen, hups miten mulla on niitä. No kierretään ja postilokero josta edelleen lähetys on yksi keino, parhaita keinoja en kerro.