Kirjoittaja Aihe: Vastaisku veroille  (Luettu 17255 kertaa)

Helmikuu 09, 2017, 09:18:21 ap
Vastaus #15

Risto Nurmi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Soosoo. Veronkierto on pahasta ja rikollista. Henkilökohtainen verosuunnittelu on järkevää talouden hallintaa.
Risto Nurmi
sihteeri
VMPK ry

Helmikuu 09, 2017, 09:43:51 ap
Vastaus #16

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Eikös sielä eduskunnassa istu noita veronkiertäjiä, mä vaan välttelen niitä.

Helmikuu 09, 2017, 10:42:34 ap
Vastaus #17

Jani Kaasalainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Missään nimessä ei kannata ostaa mitään kotimaisilta yrittäjiltä, niillä kun on usein tapana maksaa veroja omista ja firman tuloista ja vielä arvonlisäveroa. Pahimmilla on jopa työntekijöitä, joiden palkasta menee veroa!

Nyt kaikki talkoisiin boikotoimaan kotimaisia kauppiaita, jotta saadaan kaikki Suomen yrittäjät ja heillä töissä olevat duunarit kortistoon nostamaan rahaa valtion kassasta sen sijaan, että maksaisivat mitään niille verenimijöille!
VARAOSIA MYYTÄVÄNÄ: www.janikaasalainen.fi
Lisää varaosia myytävänä: https://www.huuto.net/haku?seller_id=1218281&status=N

Helmikuu 09, 2017, 11:00:14 ap
Vastaus #18

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Missään nimessä ei kannata ostaa mitään kotimaisilta yrittäjiltä, niillä kun on usein tapana maksaa veroja omista ja firman tuloista ja vielä arvonlisäveroa. Pahimmilla on jopa työntekijöitä, joiden palkasta menee veroa!

Nyt kaikki talkoisiin boikotoimaan kotimaisia kauppiaita, jotta saadaan kaikki Suomen yrittäjät ja heillä töissä olevat duunarit kortistoon nostamaan rahaa valtion kassasta sen sijaan, että maksaisivat mitään niille verenimijöille!

Valitettavasti ajettelen lyhytnäköisesti ja pikavoitto mielessä.

Minulla on rahaa 1000 yksikköä, josta juha vie tavalla tai toisella yhä enemmän, joten minulle jää yhä vähemmän siitä 1000 yksiköstä, joten sillä vähemmällä rahalla on ostettava asioita ja silloin tuotteen hinnalla alkaa olemaan merkitystä.
Näin ollen ostosmatkat suunnataan sinne, mistä saa tuotteen halvimmalla.
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Helmikuu 09, 2017, 11:14:59 ap
Vastaus #19

Jaakko Latvanen

• Vieras
Missäpäin Kuopijoo se on tuo Penan laittama tarjous?  Lähen kohtsiltään ajelemmaan sinne päin, että laitatko parin tunnin sissään tarkempaa tietoa osotteesta.  Ei sillä, että niin suurta hättää olis; jouluksi kyläkaupasta haetusta 18 päkki Karjalastakin on vielä puolet jälellä, mutta varuilta aattelin kuitenkii hakkee. Ko halvalla tarjotaan, ja samalla tulis tuo kortti hyödynnettyy. Tai vastahan mie sen suomilla alennuksilla körryytin Helssinkiin ja takasin junalla, niiko oon tuolla yhessä topiikissa jo senkii selvittäny.
jv

Helmikuu 09, 2017, 11:29:09 ap
Vastaus #20

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta

Elä sinä Kaasalaenen synkistele, hyvin meillä tulloo mänemään!

Katoen justiisa ristallipallosta tulevaesuuteen.  ;D

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Helmikuu 09, 2017, 11:32:10 ap
Vastaus #21

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Missäpäin Kuopijoo se on tuo Penan laittama tarjous?

Et kerinny, se loppu jo. ::)
-pena-

Helmikuu 09, 2017, 11:46:57 ap
Vastaus #22

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Jaa,Pentti hamstras kaikki...

Helmikuu 09, 2017, 11:59:14 ap
Vastaus #23

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka

Siinäpä on se totuus ja tulevaisuus mitä Jani kirjoitti. Veronkiertäjät ja välttäjät varmaankin vaatii verot valtion maksettavaksi? Isoimman pulinan verojen maksamisesta ja palveluiden huonoudesta pitää yleensä just ne, ketkä sitä veroa todellisuudessa kaikista vähiten maksavat ja ylipäätään muutenkaan tätä yhteisen hyvän lystiä kustantavat.

Helmikuu 09, 2017, 11:59:25 ap
Vastaus #24

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Niin ennen käytin aina paikallisia yrittäjiä enkä tankannut kuin oikealla huoltsikalla, harmittaa että mun toimet vaikuttaa työpaikkoihin mutta pakko kun rahat ei riitä. Eläin lääkäriin mennyt 370€ ja sen säästäminen takaisin vaatii aikaa. Sekin summa on nyt pois muusta kulutuksesta, pyhänä pitää tehdä pitsa itse eikä mennä paikalliseen sitä syömään. Hallituksen toimet mut pakottaa tekemään vastoin tahtoani hankintoja ulkomailta halvalla ja käyttämäni pulju uittaa tavarat ensin Hollantiin jolloin tulli ei mua kiusaa, näkee kun seuraan lähetystä missä paketti on. Sielä joku autotalli firma joka edelleen lähettää paketin uudessa paketissa mulle ja saan uuden seurantakoodin spostilla.

Helmikuu 09, 2017, 12:10:33 ip
Vastaus #25

Risto Saastamoinen

• Vieras
Niin ennen käytin aina paikallisia yrittäjiä enkä tankannut kuin oikealla huoltsikalla, harmittaa että mun toimet vaikuttaa työpaikkoihin mutta pakko kun rahat ei riitä. Eläin lääkäriin mennyt 370€ ja sen säästäminen takaisin vaatii aikaa. Sekin summa on nyt pois muusta kulutuksesta, pyhänä pitää tehdä pitsa itse eikä mennä paikalliseen sitä syömään. Hallituksen toimet mut pakottaa tekemään vastoin tahtoani hankintoja ulkomailta halvalla ja käyttämäni pulju uittaa tavarat ensin Hollantiin jolloin tulli ei mua kiusaa, näkee kun seuraan lähetystä missä paketti on. Sielä joku autotalli firma joka edelleen lähettää paketin uudessa paketissa mulle ja saan uuden seurantakoodin spostilla.

Hollannin autotallifirmat tekee kaiken tuon ihan pelkästä palvelemisen ilosta?
Minä raukka sentään olen vielä niin vanhanaikainen että maksan veroni tänne kotimaahan. Surua tuottaa joskus mutta en usko että hollannin autotallifirman elättäminen tekee yhtään onnellisemmaksi, päinvastoin. Ja miksihän meillä ei ole koiraa? Siksi juuri kun mulla ei ole varaa siihen, siinä kohdassa olen joutunut ottamaan järjen käteen. Rakkaan sydänvaivaisen bordercolliemme lopettaminen maksoi vajaan satasen, paljonko yksi pienoiskiväärin kuti maksaa, Henry varmaan osaa kertoa.

Helmikuu 09, 2017, 12:24:35 ip
Vastaus #26

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Oun ollu aena sitä mieltä että veroja pittää ja kannattaa maksoo!

Jos ei maksa veroja, ni sillon on ihan turha outella veronpallautuksijakkaa.  ::)
-pena-

Helmikuu 09, 2017, 13:30:04 ip
Vastaus #27

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Se firma Hollannissa on samaa firmaa tuon verkkokaupan kanssa.

Edellisen koiran lopetus ja tuhkaus maksoi 700€, piti ottaa puinen uurna kun vene jo ylhäällä. Muuten olisin ottanut pahvisen ja ripotellu osan mereen ja loput smökillä olevan koiran haudalle. No se ei ikinä poltellu eikä kaljoitellu niin sillä oli varaa kunnon hautajaisiin, poltettiin yksin niin hinta tupla.

Piekkarin pati ei paljon maksa mutta en semmosella lopettaisi, yksi teki niin ja ampus niskaan ja pati lähtikin kiertämään kalloa. Kolmannella vasta lähti henki. Toki jos ampuu niskaan ja selkäranka katkeaa niin onnistuu, eipä tohtori Parabellumin 9mm pillerikään kallis ole.

Helmikuu 10, 2017, 11:10:00 ap
Vastaus #28

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Valitettavasti ajettelen lyhytnäköisesti ja pikavoitto mielessä.

Minulla on rahaa 1000 yksikköä, josta juha vie tavalla tai toisella yhä enemmän, joten minulle jää yhä vähemmän siitä 1000 yksiköstä, joten sillä vähemmällä rahalla on ostettava asioita ja silloin tuotteen hinnalla alkaa olemaan merkitystä.
Näin ollen ostosmatkat suunnataan sinne, mistä saa tuotteen halvimmalla.

Tämä on se onneton kierre Suomen yhteiskunnassa.
Kun rahat ei riitä, ostetaan ulkomaista (mutta ei tule mieleen, että tinkii kulutuksestaan, vaikkapa siitä koirasta).
Sitten taas joku joutuu Suomessa työttömäksi, luopuu varonmaksusta ja  nostaakin Juhalta korvauksia kotona olemisestaan.
Ja sitten Juha nostaa veroja, joten Petrin käyttörahat edelleen vähenevät, joten pitää ostaa enemmän ulkolaista halpatavaraa.
Ja taas joku suomalainen on kortistossa, joten Juha nostaa veroja...
Kohta rikkaat kyllästyvät maksamaan Juhalle veroja ja muuttavat Nallen naapuriin ja me köyhät täällä syömme pettua.
Se on sitten kotimaista, koska kukaan ei enää anna Suomelle luottoa!!
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 10, 2017, 18:19:01 ip kirjoittanut Jouko Kuisma »

Helmikuu 10, 2017, 12:46:31 ip
Vastaus #29

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mutta eipä hätää-meille on kerrottu,että kaikkeen
tähän on ratkaisu päättymätön palkkamaltti ja KiKy-talkootyö-
joka ei kumminkaan tuo ainakaan palkoolliselle yhtään lisäarvoa.
-eikä myöskään ostovoimaa.

Mutta tämän maailman "Juhat" ja "Petterit" ja "Timot"  "Juhanat" ja "Björnit" ja...ja.
tietävät vissiin paremmin?

t. Markku
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 10, 2017, 13:37:50 ip kirjoittanut markkukovasin »