No niin siihen nettiyhteyteen, mulla puhelimessa ns. turbo mode jolloin käyttää omaa wifi yhteyttä ja elisan yhteyttä. Sama onnistuu myös tietokoneella pienellä rekisterimuutoksella ja kiinteä 250 sisään nousee yli 300 ja ulos lähtee n. 50. En mä ysein sitä kytke kun oma riittää hyvin mut mielenkiinnostahan pitää kokeilla kaikkea, edellyttää että mulla on wifi dongeli USB portissa kiinni ja ainahan se siinä on. Googlesta hauksi 2 to 1 internet konnect. Just puhelimen speedtest.net näytti yli 315 sisään, puhelimen vasteaika luokattoman hidas mutta paranee kun pistää Googlen dns palvelimen manuaalisesti malliin 8.8.4.4. Sitten lähtee kuin hauki rannasta, elisa/saunalahti omaavat luokattoman hitaan nimipalvelun (DNS).
Olihan tässä paljon muutakin kivaa mutta yleisellä osastollahan nyt ollaan, monen kannattaa kysyä tuota nettiä jos TV tulee kaapelin kautta. Meillä telehel lensi roskiin kun eihän se kuparia pitkin lujaa potki ja vaihto ilmainen kuten Ciskon purkkikin. 50€ kun maksoi sai kunnon purkin jossa kaksi USB paikkaa eli vanhan printterin saa jaettua verkon kautta ja toiseen usbi dongeli johon kaikki verkossa olevat voi tallentaa tiedostoja. Itse purkissa on sisäänrakennettu säilytystila johon mahtuu win 10 64bit ja 32 bit versiot. Ei ikuna kuparin välityksellä nettiyhteyttä.