Tämmöinen meili tuli silläaikaa kun olin muutaman tunnin pois kotoa,enpä ollut vahtimassa niin heti tämmöistä kummaa

Onkos kukaan muu saanut lähipäivinä,ja oletteko jo vastanneet?
Muuten vielä ymmärtäs mutta jos en ole Namibiassa lähetystyötä tehneiden vanhempien lapsi-niin hittojakos sitten enää minun tiedot kiinnostaa

Kun en ole tietääkseni lahjoittanut esineitä tai kuvia tai muutakaan materiaalia museoon..
Outo ollakseen väärinkäsitys,minun nimisiä on varmasti paljon..ja mistä sitten meiliosoitekin saatu?
Roskapostiakaan kun tähän ei tule koskaan niin ei ole kovin julkinen osoite,paitsi kaikkien niiden tiedossa joiden kanssa olen ollut tekemisissä.Osoitekirjassa on nyt vain alle 40 nimeä kun vanhat postit ja kirja on tuhotttu n. vuosi sitten.
Hei
Teemme Kansallismuseossa esineiden/kuvien lahjoittaja/myyjä ym. toimijatietojen tarkistuksia ’siivotaksemme’ nykyistä luettelointijärjestelmää ensi vuoden alussa käyttöön tulevaa uutta järjestelmää varten.
Tiedoissamme esiintyy kaksi Hannu Hartikainen –nimistä henkilöä, ja nyt yritän pähkäillä, olisiko kyseessä sama henkilö.
Siis, oletteko te Namibiassa lähetystyössä olleiden vanhempien lapsi ja onko syntymävuotenne 1952?
Ellette ole, voisitteko ystävällisesti antaa oman syntymäaikanne ja mahdollisesti muita tietoja itsestänne (koulutus, ammatti, kotiosoite etc.). Tiedot menevät vain museon omaan järjestelmään ja omaan käyttöön.
Ystävällisin terveisin
Heli Lahdentausta
Intendentti/Keeper
Yleisetnografiset kokoelmat/Ethnographic collections
Kokoelmat ja tutkimus/Collections and Research
Suomen kansallismuseo/National Museum of Finland
PL/P.O. Box 913, FIN-00101 Helsinki
PUH/TEL +358 295 336434 E-MAIL heli.lahdentausta@kansallismuseo.fi