Älä vielä hosu, katson nyt ensin mitä saan, mutta oikealla puolella aina pidän ja on yleis käytössä. Mökillä on pelit fileointiin, kyllähän se on enempi makkara tikkujen veistelyyn. Mutta tolla jenkki puukolla pari pitkäkorvaa on nahkansa antanut hyvin, siinä ei näe kätisyyttä. Jos/kun tilaan mulla ei ole kiire, onhan ukolla puukkoja muttei yhtäkään nimikoitua. Ne harvat kerrat kun lapissa oon käyny on aina päättyneet puukko kauppaan kuhan vaimolle on ensin löytynyt jotain. Viimeksi toin pehmo poron johon tykastyi, kuksat on ties missä kaappien kätköissä, mutta Rautsi on oikeassa veneilevä mies ilman puukkoa on hampaaton. Jos hommaan niin käyttöön en malta ottaan käyttöpelejä jo on mutta seinällä on paapan sodassa tehty puukko ja erään venäläisen pistooli jonka paappa sai kun ampus sen upseerin, paappa oli lääkintä puolella ja näki et 10min oli upseerilla aikaa. Paikkoja säilyttää hienoja esineitä on vaikka ahdasta on kun lupasin vaimolle et vain yksi seinä mun "romuille", ruma sanoa romuiksi koska ne on mulle aarteita ja lapseton pari niin sanon että perikunnan murheita.