Olen tässä miettinyt syntyjä syviä, elämää ja kuolemaa, mutta varsinkin tuota elämää ja sen jatkumista motoristin näkökulmasta. A ja O elämän jatkumisen todennäköisyyden lisäämiseksi on liikenteessä huomatuksi tuleminen. Värikäs huomioliivi-pukeutuminen on hyvä juttu vaikka ei ehkä aina niin tyyliin sopisikaan mutta mitä muita keinoja olisi käytettävissä? Itse olen sitä mieltä että nykytekniikan aikana ledihuomiovaloilla saavutettaisiin hyvä näkyvyys niin eteen kuin taakseekin päin. Huomiovalon värihän on keltainen ja jos valo vielä olisi "elävä", ei vilkkuva joka voisi ärsyttää liikaa, mutta esim. RitariÄssän auton "skannerin" tyyliin aaltoileva "wow wow"-valo, niin se varmasti huomattaisiin. Taaksepäin huomiovalon tulisi varmaan olla jatkuvasti palava, selkeän kirkas "rekisterikylttivalo" ja lisänä kahdennettu lisäjarruvalo normaalia ylempänä, esim. laukun reunassa. Mielessä on myös liikkunut kypärän päällä tyylikkäästi muotoiltu elävä "huomiovalo" vaikka paristoilla toimivana, koska ledit eivät paljon virtaa kuluta.
Mitä mieltä olette, herättääkö ideani intohimoja? Mitenkähän on lakipykälissä rajoitettu näiden turvatekijöiden käyttämistä?